Gå til innhold

r-sport turboktrykksmåler

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

r-sport er den orginale. den med gult og rødt felt.

 

ja, har en skikkelig en. skal teste den i morgen :D o0g hive på en dumpventil også :D

 

Litt dårlig bilde, men jeg har både en Autometer-gradert måler + en R-sport måler i min 242. Mener jeg lader godt opp på det gule feltet, ca kl 12 ved 1 bar.

 

ny8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r-sport er den orginale. den med gult og rødt felt.

 

ja, har en skikkelig en. skal teste den i morgen :D o0g hive på en dumpventil også :D

 

åja.. jeg også har en skikkelig en, men har ikke fått testa noe serli pga har ikke lappen, ikke skilt, og sommerdekk på snøen er ikke kjekt :P men fint om noen veit sann ca hvor mye den orginale er på det og det tidspunktet.. må vite om jeg kan skru opp mer trøkk sjønner du ;)

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en org volvo turbotrykksmåler, men jeg har koblet den til innsuget *har ikke turbo, nei* å jeg klarer ikke å få den til å komme seg på gult engang..

 

den står mellom svart og gult før jeg starter bilen, å når motoren er startet går den ned på det svarte feltet, helt til jeg gir gass.. da går den opp på til gult..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig bilde, men jeg har både en Autometer-gradert måler + en R-sport måler i min 242. Mener jeg lader godt opp på det gule feltet, ca kl 12 ved 1 bar.

 

RETTELSE: Nåla går langt inn på rødfeltet, ca kl 15 @ 1 bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en org volvo turbotrykksmåler, men jeg har koblet den til innsuget *har ikke turbo, nei* å jeg klarer ikke å få den til å komme seg på gult engang..

 

den står mellom svart og gult før jeg starter bilen, å når motoren er startet går den ned på det svarte feltet, helt til jeg gir gass.. da går den opp på til gult..

 

da funker jo alt som det skal, når nåla er mellom gult og rødt lader man ca 0.5

finn formelen for $=hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår