Zievert Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 jeg har en ma audi 12" 700watt max (350 rms), den spiller ganske greit i bilen, men så prøvde vi den inne kobla på ett bil batteri, bilbatterilader og samme forterker som i bilen, da spilte den helt sykt. hvorfor er det sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 hadde du liggi inni bagasjerommet på bilen tipper jeg det ville bli like bra... da vi prøvde den inne spilte vi det forsterkeren klarte.. det har vi ikke prøvd i bilen...ennå Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by Zievert jeg har en ma audi 12" 700watt max (350 rms), den spiller ganske greit i bilen, men så prøvde vi den inne kobla på ett bil batteri, bilbatterilader og samme forterker som i bilen, da spilte den helt sykt. hvorfor er det sånn? Ikke så mye motstand f.eks... Mer strøm har vel noe å si? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Da skulle du ha prøvd med en 300W hjemme effekt trinn. Skal love det hadde trøkka noe sinnsykt. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Zievert jeg har en ma audi 12" 700watt max (350 rms), den spiller ganske greit i bilen, men så prøvde vi den inne kobla på ett bil batteri, bilbatterilader og samme forterker som i bilen, da spilte den helt sykt. hvorfor er det sånn? Om du brukte hjemmehøytalerene dine, forklarer det litt av saken. De er bygget for store rom, og 350w RMS er mye. Det vil spille høyt. Hvorfor det ikke spiller "like" høyt i bilen, er værre å si... Kan være at du har en dårlig basskasse/høytalere. Kan være at du har kassa i et helt lukket bagasjerom, slik at lyden ikke kommer seg frem til kupeen. Vanskelig å si, sånn helt uten videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 det som ble brukt var min forsterker på 640w. brokobla to kanaler slik at det ble 320 w som drev basseren, men denne kjører på 2 ohm så da yter vel forsterkeren endel mer. ingen høytalere tilkoblet. kan trygt si at hele huset rista... vil tro at det vil låte lika bra i bilen egentlig. i bilen min som jeg bruker denne forsterkeren i har jeg makan basser og kasse, men denne kjører 4 ohm, ( er sånn dobbeltspolesak eller hva det heter så man kan velge hvor mange ohm den skal kjøres i) så om vi hadde brukt Zievert sin basser i min bil bør det vel bli akkurat samme trøkk, om ikke mer siden et enkelt bilbatteri kobla til en batterilader trolig vil gi litt for lite strøm til forsterkeren enn når bilen går og batteriet lader mye mer enn en 4amp batterilader gjør... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 i din bil vil det ikke bli noe bra lyd. Bassen vil bare lekke ut i div hull i bilen :D hehe og volvoskranglinga vil overdøve bassen! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg