Twistedmist Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hvordan får man stilt tilbake kilometerstanden på en BMW når det er digital. Du skjønner detat jeg har kræsja og jeg bør kanskje ta disse skadene på forsikringa. å da må jeg få stilt dette tilbake er dette mulig??? Hilsen Twistedmist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Det kalles vel forsikringssvindel og er ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Å forlenge forsikringa er noe du burde gjort FØR du kjæsja, og ikke stille tilbake etter du kræsja. Tilbakestilling er svindel og ingen ønsker å kjøpe biler med tilbakestillt kilometerstand. Det er regelrett løyn om tilstand på bil. Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Støtter de over. Tror jeg har hørt noe om at BMW har km standen "lagret" på 5 eller 6 forskjellige steder, i bilen, så du kan fortsatt bli tatt for det mener jeg, selv om km. standen skrus bak. Kan være rykter, men jeg tar ikke sånne sjanser selv. Bare å bite i det sure eplet nå, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328Limo Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Km stand i en nyere bmw er lagret i instrument "cluster", i nøkkelen din (på alle nyere enn 1995), i lysmodulen, og i hjernen. Muligens andre steder også. Så heldivis er det lett å avdekke juks og vanskelig å manipulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Du må nok krype til korset og ta den smellen, uten hjelp herfra.Lukker dermed denne tråden pga ønske om hjelp ved forsikringssvindel! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg