Calib'R Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Har skjønt såpass at speilet skal på en metall-plate, og plata skal på bilen, hvor det gamle speilet satt. Men lenger enn det vet jeg ikke. Noen som har noen erfaringer? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 jeg har bestillt m3 speil til min vectra, å det er ikke værre enn det du skreiv. Har noen kompiser som har slike speil. Enkelt å greit plata skal på bilen å speilene er universale å passer på plata som er på bilen. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Jeg har M3 speil selv som jeg skal selge.. Speilene er univerdsale... det dere derimot må få tak i er speil plata som er bregnet for deres bil:.... så skrues det på! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Adapterene som fulgte med mine KDC speil var det faktisk ikke noe feste på i hele tatt. Festet de med et par skruer og sikaflex. Måtte borre litt i karoserriet for å få feset skruene skikkelig. Resultatet ble bra, men utrolig at man kan selge slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by hercem Adapterene som fulgte med mine KDC speil var det faktisk ikke noe feste på i hele tatt. Festet de med et par skruer og sikaflex. Måtte borre litt i karoserriet for å få feset skruene skikkelig. Resultatet ble bra, men utrolig at man kan selge slikt. merke? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by InFlames merke? Jeg skrev jo at det var KDC speil... Vet ikke om alle adapterene er slik, men iallefall var de ubrukelig til min Bora. Hoved festet på adapteren passet ikke med det orginale hullet på døra. Itillegg var det ingen jenger på adapteren slik at man kunne benytte en vanlig bolt. Jeg boret hull i adapteren og benyttet en bolt med flatt hode. Måtte også utvide hullet på døra fordi hovedfestet på adapteren var litt feil plassert. Jeg brukte enda en bolt for å få det stødig samt litt sikaflex for bedre feste og drenering av vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Speil på plata, plata på bilen, er jo enkelt å skjønne. Men åssen plata skal sitte på bilen, var værre. Etter å snudd og stirret på plata i timer, har jeg endelig skjønt åssen den skal sitte. Men jeg får den ikke til å sitte riktig. Sitter den løst, så sitter den riktig, skrur jeg til skruene, så flytter plata seg framover, og går da inn i forskermen (på insiden) når jeg lukker døra. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by hercem Jeg skrev jo at det var KDC speil... Vet ikke om alle adapterene er slik, men iallefall var de ubrukelig til min Bora. Hoved festet på adapteren passet ikke med det orginale hullet på døra. Itillegg var det ingen jenger på adapteren slik at man kunne benytte en vanlig bolt. Jeg boret hull i adapteren og benyttet en bolt med flatt hode. Måtte også utvide hullet på døra fordi hovedfestet på adapteren var litt feil plassert. Jeg brukte enda en bolt for å få det stødig samt litt sikaflex for bedre feste og drenering av vann. hehe ops så ikke at du skreiv kdc... Men jaja hørtes mega jalla ut det der... har bestillt JMS speil, får håpe de er bedre Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Hvorfor kjøper dere m3 speil når dere ikke har m3???Det er jo skikkelig håpløst.Finn noe uorginalt dere kan sette på rånebilene deres!!!!Ikke ødelegg m3 speilene ved å sette de på vectra og calibra og sånn!!!!Blir delt feil!!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 syns m3 speil klær mange biler jeg.... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by M3ess/nos Hvorfor kjøper dere m3 speil når dere ikke har m3???Det er jo skikkelig håpløst.Finn noe uorginalt dere kan sette på rånebilene deres!!!!Ikke ødelegg m3 speilene ved å sette de på vectra og calibra og sånn!!!!Blir delt feil!!!! Jeg trenger side-blinklys for at den skal bli godkjent. Istedet for å borre i skjermen, kjøpte jeg likegodt M3-speil, med blinklys. Det ser jo også tøffere ut. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Originally posted by M3ess/nos Hvorfor kjøper dere m3 speil når dere ikke har m3???Det er jo skikkelig håpløst.Finn noe uorginalt dere kan sette på rånebilene deres!!!!Ikke ødelegg m3 speilene ved å sette de på vectra og calibra og sånn!!!!Blir delt feil!!!! Jeg kjøpte M3 speil fordi jeg synes de speilene som Lumma-tuning har på sin styling var fine. Når jeg bestillte de visste jeg ikke at de var lik BMW sine M3 speil. Tar meg heller ikke nær av at du med din BMW kaller meg råner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg