Laaars Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hadde det beste føret i går kveld, noensinne!!! Bedre enn to jenter på en gang! Og det ligger fortsatt... snakkes! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Kom litt i går...men nå er det plussgrader igjen :(... menmen, fikk et par sladder da. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjorgen Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jaaa mye snø vil vi ha:driving slapsføre er no drit :puke: Siter 92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Nå snør det endelig !!!! :driving Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Uff... Blir så oppgitt da det blir varmt i været så fort det kommer noen snøskyer :( Jeg som hadde glida skiene og snøbrettet og gledet med til vintern i hele år/fjor.. Akkurat fått lappen til T, og så fram til å måke snø, men det er dårlig med det og... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Det snør!!!! Nå må jeg ut og få liv i Volvoen!! Møkkabilen starter ikke... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er snø her desverre :( Vil ha sol sommer og tørr asfalt igjen jeg :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jahuuuu! Snø snø kom til meg, masse snø i oslo idag :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Det snør!!!!Nå må jeg ut og få liv i Volvoen!! Møkkabilen starter ikke... Yeah, er ikke lite man får til om man bare vil ut og sladde! :D Til tross for masse snø og litt kulde fikk jeg liv i bilen!! Ut og leke! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 vært ute å lekt til nå..Snøen kom istad 2 timer før jeg slutta på jobb, så den fikk akkurat lagt seg så jeg fikk kost meg litt på vei hjem.. Haha..morsomt å se folk ligge bredt med caravelle..Holdte på å dø av latter da jeg så han kjøre fra jobben og legge ut ræva i første sving..Var sikker på at han skulle take, for han lå i 90 grader, og hele bilene hoppa bortover svingen i 50-60km/t, for det var ren asfalt enkelte steder i svingen, som gjorde at dekka tok tak. Imorra er det meldt 6 pluss grader igjen her..h#/(!=!)#= dritt..tar vel en mnd til neste snø faller ned igjen da ja :( Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Uff, jeg fant ut at det er bra vi ikke har snø for lenge jeg, var altfor nærme en gang idag så da blei det til at jeg tok det med ro utover kvelden. Men fanken så morro fram til da! :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Huff.. Liker ikke snøen :p.. Kan ha noe med at jeg kun har fwd og null bremser på forhjula for tiden.. Skummelt uansett hvordan man vrir og vender på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 jessda snøen har kommet til slemmestad, bygda der tydeligvis folk har råd til verksted..hehe.. på 3 kvarter hadde 5 biler kjørt ut på samme plass... laars!, kjører du blå 740? så en på rortunet i stad som leika seg litt skjønner du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 jessda snøen har kommet til slemmestad, bygda der tydeligvis folk har råd til verksted..hehe.. på 3 kvarter hadde 5 biler kjørt ut på samme plass... laars!, kjører du blå 740? så en på rortunet i stad som leika seg litt skjønner du Bilen til Laaars http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9076892&sid=5astrTAv9422760&pos=22&tot=38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bilen til Laaars http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9076892&sid=5astrTAv9422760&pos=22&tot=38 ligna noe jævlig i hvertfall..... snurra i en rundkjøring så jeg.. det var faktisk rett forran trynet på meg... kan hende det ikke var laars da, men ligna på den bilen.. og asker er jo ikke langt i fra slemmestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg