daho Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hehe. viktig å ta seg en :???: men blir ikke mye bil ut av det da. :biker. jeg begyner på nytt VR6 prosjekt til tirsdag, men det er en golf III, så det er ikke store utfordringen. kiddie Lenge siden jeg har vært på fylla. Så det faktisk verdt det. Jeg tenkte at når jeg bare ferdig med bilen så blir det fyll hver helg. Men med den motoren i bilen så tror jeg jeg har mer lyst til å kjøre rundt. Så da blir jeg sikkert avholdsmann. Hehe. Skal prøve å få til å ta noen bilder når jeg skrur på bilen. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 syns ikke du gjør anna jeg en å stappe i vr6 motorer jeg. hehehar du noen bilder underveis av noen bygg eller? vemund Hehe. tror jeg har fått VR6 på hjernen :rolleyes:. jeg er helt håpløs til å ta bilder når jeg holder på med rosjekter. jeg kan prøve å få tatt noen bilder på denne ombyggnigen m'm m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen bilder av prosjektet? (til starteren av tråden) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen bilder av prosjektet? (til starteren av tråden) Begynner til Helgen siden helgen som var ble det bare fyll. Vurderer å bo hjemme en uke etter helgen så jeg får skrudd på den hver dag. Gleder meg til å begynne på ledningsnettet. Sånn er det når man har leket med elektronikk siden man var 5 år gammel. Så jo mer ledninger mer moro. Kjedelige delen er å legge det opp. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Angående vekta til VR6 motoren.... Og vektfordeling... Kan man ikke bare ta å Senke og flytte motoren bakover? Eller går ikke det...? Kan jo sikkert forlenge pedalene og rattet litt også.. Så flytte seg selv lenger bakover....? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Angående vekta til VR6 motoren.... Og vektfordeling... Kan man ikke bare ta å Senke og flytte motoren bakover? Eller går ikke det...? Kan jo sikkert forlenge pedalene og rattet litt også.. Så flytte seg selv lenger bakover....? Da kan du jo bare montere motoren midt i bilen og bygge om til RWD. Godkjenning kan du glemme uansett. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hva er ikke lov med det jeg sa da..? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hva er ikke lov med det jeg sa da..? Alt egentlig :D Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Ikke lov te å forlenge pedaler og sånn heller? Tenkte jo på å flytte motor så langt det går uten å modde torpedovegg.... Rare Norge...:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Skal du ikke røre torpedoveggen så er det jo bare snakk om noen få centimeter. Og skal du ha motoren lenger ned må du heve bilen for ikke å knuse bunnpanna. Motoren skal stå på orginale motorfester om det skal godkjennes. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 søskenbarnet mitt hadde en golf II men vr6, for at den skulle bli godkjent måtte det legges 80-90kg (husker ikke helt) med bly baki hjulbrønnen! :hammer Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hmmm.... 90kg bly.. Neh. Putte inn 90kg anlegg er bedre :D Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hehe. tror jeg har fått VR6 på hjernen :rolleyes:. jeg er helt håpløs til å ta bilder når jeg holder på med rosjekter. jeg kan prøve å få tatt noen bilder på denne ombyggnigen m'm m'm Du er vell ikke intresert i å bygge om min til Vr6T da? forsterke motoren osv for meg.:) Si pris du Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Du er vell ikke intresert i å bygge om min til Vr6T da? forsterke motoren osv for meg.:) Si pris du you got PM hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 you got PM hellothere mye skulle du hatt for å bygge om min vento da? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg