Rallykongen Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Er det noen som faktisk har sett denne WRX STi'n som skal være disponert av politiet i Trondheim? Skal være rallyblå med den store STi vingen + gullfelger.. Bare lurer siden det er så mange som snakker om at "noen de kjenner" har sett den kjøre både med og uten blålys osv. Anyone? Eller er det bare rykter, som vanlig? Gråtass 60 mod m/ 2JZ-GTE twinturbo Kenwood stavmikser 05 mod m/ dekaltrim (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 en kompis har snakket med en politibetjent som kjørte en slik bil, etter at de hadde lekt seg litt på en p-plass.. *Wortex på forumet* Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328i Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 De har iallefall en sølv-grå Impreza. Er ikke den en WRX Sti da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 De har en sølvgrå WRX og en svart 2,0GX. De har også en Volvo T5R vistnok. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Er det rart at de har dårlig økonomi? :P ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 nei det er ikke rart i det hele tatt....snuten i nannestad har primera sivilbil, V70 og helikopter som uniformerte.... 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Så en sølvgrå WRX her i Asker også... kanskje de bytter på? Eller faktisk har to? Sivilbiler er skumle greier :( '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 de har hvertfall en sølvfarga wrx og en blå 2,0 - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg er en av de som har rally blå subaru med stor vinge, å har ganske grei kontroll på hvem som har det i byn,å etter min mening finnes det IKKE en sti sivilbil i byn.Å DU som er RALLY "konge" burde vite såpass :pimp :pimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 De har den sølvgråe wrx'n, og en mørk blå impreza (usikkert om det er wrx). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 må ikke Glemme EVOen de har der inne og..... 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 må ikke Glemme EVOen de har der inne og..... Har aldri sett eller hørt andre plasser enn her inne at trondheimspolitiet har noen evo... Har blitt stoppa av både sølv-wrx´n og v70, så disse kan jeg verifisere. Har også møtt den blå imprezan under utrykning i okstadbakken. Vet også at det brukes noe mondeo og volvo 940 til trafikkovervåking/kontroller. Dette med evo anser jeg som sprøyt til det motsatte er bevist!!! Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 må ikke Glemme EVOen de har der inne og..... Jeg også har hørt snakk om at de har en EVO, men jeg vet ikke noe mer om den. Jeg har snakket med en som jobber i Trondheims politiet som sa at de har Impreza, så det er det værtfall ikke så mye tvil om. "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De har grå impreza ja, men ingen sti. evo kan jeg ikke fatte og tro at de har. mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De har ingen evo, bare tull og fjortiss prat. De har en sølv impreza sti, uten vinge. De har også en v70 stv og en peugot ett eller annet, de prøver og holde de slik at de ikke skal skille seg ut. Så det er ingen rally-farger og store vinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg