Gå til innhold

Jalla Turbo.. noen som har testet?

Ranger emnet


Bjune

Anbefalte innlegg

var det den som faktisk senket med 12hk ? ..

 

det funkerer ikke på noen annen måten enn en blokk i luftinntaket ..

og finn 1 person som merker 12hk forskjeld

 

Får jeg 12hk ekstra på en moped merker jeg forskjell :D

Og 12hk i min bil hadde vært fantastisk forskjell!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo at ene stedet du kan montere den er før luftmasse måleren!

Å da BURDE det vel ringe en bjelle her eller? For de som sitter å lurer:

Luftmasse måler gjør det navnet sier. Den måler hvor mye luft du suger inn i motoren. Så hvis du monterer en vifte forran så vil den alikevel bare suge inn det den skal ha.

 

Noen her som vet hva som er utfallet av for mye luft i forhold til bensin inn i motoren?

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil ha en løvblåser dundrende av gårde oppå panseret??

 

Uansett hvor mye du skulle få ut av en slik vifte, mister du dobbelt opp av med

og holde den gående..!

 

 

Og 12w?? *hehe* Det er ikkje nok luft ut fra den til og holde en hamster i live! fatality

 

Har sitt en side med 1 slik vifte som kan gi litt økning.. opp til ca. midt på

turtalls registeret.. utover der står den mest sannsynligt i veien. Men bare så

det er sagt, denne vifta blåser så kraftigt at den kan løfte sin egen vekt ++.

Og så må du montere en 5-6 batterier alá motorsykkel størrelse eller noe for

å holde nok strøm til den. Pluss kablene fram til vifta..

Trenger vel ikkje så mye vett til og forstå at batterier veger en del??

Tanken bak dette er fin den... men så lenge virkningsgraden ikkje overstiger

1.. altså, at du får mer energi ut av den, en du gir inn til den.. så er, og blir

dette et tafatt forsøk på og tjene penger av lettlurte folk!

 

Sånn ser eg på det vertfall! :driving

 

Edit:

Kom på en til... men den fungerer da faktiskt og.. Men den er alikevel tull

og montere.. Samme suppa som den over, bruker 3 startmotorer til og dra rundt

en orntlig skrukompressor. Ergo, trenger ekstra batterier i bøtter og spann..

Hvorfor ikkje likegodt bygge kompressoren som en del av motoren sitt drivverk,

enn og bruke mer strøm på og drive den pr. minutt, enn et DB drag anlegg sluker over 1 time... eller noe sånn! alacocaina

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår