320 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hadde innbrudd i E36en i natt (fellesgarasje). Venstre frontrute var knust, ingenting var stjålet fra bilen, men hanskerom var ødelagt samt diverse lister bøyd med skrutrekker. Fikk taksert til 7500,-, men regner med det blir dyrere. Fikk beskjed om at det ikke skal politianmeldes når ingenting er stjålet. Stemmer dette? Takker meg lykkelig for at det gikk så bra etter omstendighetene. Det jeg lurer mest på nå er hvor lett det er å bestille nye nøkler til bilen. De har ikke tatt med seg noen papirer, men kan jo ha skrevet av informasjon i vognkort, bmw papirer etc. Er det en vanlig fremgangsmåte for å stjele bilen med nøkkel i etterkant? Det jeg er mest redd for er jo at de skal få tatt selve bilen. Kun min bil rørt i garasje og ingen sure naboer der jeg holder til :) Problemer er jo at den har full M3-look inn og ut, så tiltrekker seg vel feil folk, selv om jo bare er en 320. Får vel henge opp lapp i ruta til neste gang som sier "Her er ingen verdisaker og dette er bare en 320i". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hærverk bør vel anmeldes? I tilfelle de finner en kar som har gjort det samme andre steder, og klarer å koble vedkommende til dette tilfellet? (Kommer aldri til å skje) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Meld det! Hvis ikke så får du problemer med forsikringsselskapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Kjedelige greier, er du helt sikker på at noe ikke er stjålet da? :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hærverk bør vel anmeldes? I tilfelle de finner en kar som har gjort det samme andre steder, og klarer å koble vedkommende til dette tilfellet? (Kommer aldri til å skje) hehe. sant det Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 "Her er ingen verdisaker og dette er bare en 320i". Evt bare sette på originalt 320-emblem bakpå..? :) Kjedelig å få innbrudd, men hvem som helst kan vel ikke bare gå og få nøkler..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Trist å høre, du har jo en av landets mest strøkne E36, i mine øyne :) Surt at folk ikke kan se forskjell på mitt og ditt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Si at noe er stjålet så slipper du egenandel. Spiller ingen rolle om det kun er et par gamle joggesko. Siter Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 uansett om det er stjålet noe eller ikke så er det innbrudd og hærverk av privat eiendom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg