Gå til innhold

Streetmeet @ Ikea Furuset Natt Til 1 Mai

Ranger emnet


Håkon A

Kommer du på streetmeet natt til 1 mai?  

86 stemmer

  1. 1. Kommer du på streetmeet natt til 1 mai?

    • ja
      68
    • nei
      20


Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.X

 

har du kansje plass til en full liten same???;)

 

Ser ikke ut til at jg rekker å bli ferdig, men det er plass til deg der bak ja, til å DYTTE!!! ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KeW|ar

dette er drikkedag!!

 

Du bor i Oslo nå og har passert 19 år, skjer ikke noe her i byen du ikke kan få med deg en hver eneste lørdag hele året.

 

Dessuten må du kjøre meg ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer antageligvis jeg også. Har til og med tatt meg fri fra jobb for å komme. Ja, jeg skulle egentlig jobbe 1mai. Årets første annonserte streetmeet må bare oppleves.:D

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer! har noen valse å låne meg hvis jeg ikke får tak i denne uka!????!?!?!?!? for ellers blir det ikke sommerhjul, og uten sommerhjul så ser bilen min helt mongiss ut! det subber, men det ser ikke kult ut med stål felg forann og 14" alu bak på en golf 2, dessuten holder dekket bak på å sprenge! buhuuu.... det er tilogmed solgt.. hihi! prates natt til 1.

 

vær der eller vær firkant!

Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig!

 

X-Golf 2

X-sierra

X-dame

(tid til å skru bil igjen)

 

Hils innom http://home.no/ladden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ladden

jeg kommer! har noen valse å låne meg hvis jeg ikke får tak i denne uka!????!?!?!?!? for ellers blir det ikke sommerhjul, og uten sommerhjul så ser bilen min helt mongiss ut! det subber, men det ser ikke kult ut med stål felg forann og 14" alu bak på en golf 2, dessuten holder dekket bak på å sprenge! buhuuu.... det er tilogmed solgt.. hihi! prates natt til 1.

 

vær der eller vær firkant!

 

hhee, valse for å få på 14toms felger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

 

hhee, valse for å få på 14toms felger :p

 

Kommer jo an på inpresset på felgane og ikke minst dekkmengden. Men ved litt hardere kjøring, så må det nok til på 14" oxo. Er det ikke 13" som er originalt på golf 2?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde denne vagteam var den jeg var medlem av altså vagteam.tk men kan sikkert møte opp med vraket mitt. ser ikke ut etter vintern har gjort sitt. hvis folk tar i mot en stakkar og gir litt tips til hva som kan gjøres møter jeg opp.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår