Sprauten Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Holder delvis på med en liten face-lifte på golfen min. Jeg kjøpte meg tåkelys for en stund siden, å monterte de i helgen. Selve utsparingen i fangern ble helt rævva, ble ca 1,5-2cm glipp rundt hele lykten!angry Noen som har tips til hvordan jeg kan tette, eller få det til å se litt penere ut? Er det f.eks mulig å stryke svart silikon rundt å lakkere den i etterkant? Men, til hovedproblemet. Hvordan får jeg koblet tåkelysene på parklys? For de lyser verken når lysbryteren står på automatisk kjøre lys eller parklys, men de lyser på det siste stadie, altså for langlys etc. Any ideas?:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ehm... man kobler dette på tåkelysbryter, av og på. da har du seperat bryter til parklysene dine, og seperat bryter til kjøre, park og langslys (som originalt). Ikke noe problem og alt virker. om ikke så må du stresse med noen relè slik at tåkelysene får strøm fordi at parklysene har strøm. mine tåkelys er på vei i posten fra ebay, kobler til uka :) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Går ikke å lakke på silikon, bruk sikaflex! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ehm... man kobler dette på tåkelysbryter, av og på. da har du seperat bryter til parklysene dine, og seperat bryter til kjøre, park og langslys (som originalt). Ikke noe problem og alt virker. om ikke så må du stresse med noen relè slik at tåkelysene får strøm fordi at parklysene har strøm. mine tåkelys er på vei i posten fra ebay, kobler til uka :) Altså, de er jo selvfølgelig kobla til tåkelysbrytern, men den fungerer bare dersom jeg har bryteren i "langlys" posisjon. Edit: btw, om du bestilte hella pakken fra samme typen på ebay som meg, så er det bare å glede seg til montering...makan til tulle brakketter skal du lete lenge etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du burde bruke et relee, gå dir fra batt til releet, derfra inn til brytern, å fra releet ut til lysa, da kan du slå de på uansett om du har på park eller fjernlys på. Kan virke nå som om du henter strøm på heelt feil plass. lykke til Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du burde bruke et relee, gå dir fra batt til releet, derfra inn til brytern, å fra releet ut til lysa, da kan du slå de på uansett om du har på park eller fjernlys på. Kan virke nå som om du henter strøm på heelt feil plass. lykke til Will try :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 er det orginale tåkelys som du har montert inn i fangeren sprauten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg