Gå til innhold

Sivile politibiler

Ranger emnet


roadster

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den galanten du så silverboy,er privat bilen til han ene dusten på oppegård lennsmanskontor,

 

og OleC den focusen har bd 22005 den er også oppegård sin

96mod audi S6 4,2

00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition

85mod golf 2 div mod

HOLD AVSTAND-BARN LEKER!

FOLLOGUTTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Loppa

 

 

Men hallo...jeg mente at originale grøftelys - altså ikke ettermonterte - blir byttet ut med blålys... dvs at du ikke kan skille fronten fra en annen primera f.eks fordi det kun er originale lys på bilen...Skjønner ?

 

De aller fleste primera sivilbilene har stygge firkanta lys godt plassert i grillen... de finnes jo unntak, men to sivil-primeraer som kjører i strømmen ser sånn ut som forklart...

 

en liste hadde absolutt hvert på sin plass, men jeg hadde venta litt med å stole grønt på at alle står på den lista...

 

purken kjører forresten oxo Sunny 1.4 !!!!!

så jeg tar det ikke for gitt at en bil IKKE kan være purk...

oppe i hedmark et sted, er det en primera GT sivilpurk, med sota ruter, 18" felger etc!!!! trur du ikke jeg dreit meg ut der ell!! jeg bare heeeey, kappkjøre, gt jo;) den turen fikk en brå slutt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg bare spore ut littegranne jeg :)

Det kom fram i løpet av denne threaden at man kan få tak Billist 2000 klistremerker, og da tenkte jeg sånn umiddelbart at ,AHA, når kommer mine Billist 2002 merker i posten??? Jeg har ærlig fortjent de ;)

Jeg har aldri vært stoppet av purken i hele min karrierre som sjåfør (kjørte opp 30.05.01) :)

Og om sivilsnuten ligger og døtter CRX'en i rævva så tror nok eieren automatisk at det er noen som vil kappkjøre og freser ifra (så godt det lar seg gjøre), ergo flere mnd som pallesnekrer på meg :( hehehe

En flyktig tanke : Kanskje kan man flørte seg fra det om man blir stoppet??? hehehe noen som har prøvd?? lol *se for meg det nei*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du vet aldri med en politimann, de kan være så mangt :P forresten så er faren til en kompis av meg polti vi satt på i sivilien her for 1 mnd siden en nissan primera stasjonsvogn.. den hadde ingenting bortsett fra magnet lys stående i midten bak (der personen som sitter midt i baksete må ha et ben på hver side) sto den, men den virker ikke lenger fordi jeg hadde så uflaks at jeg klarte å ryke ledningen ut av "lyset" ooppss

 

 

SORRY!!!!!!!!!!!!!asshole

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere snakker om sivile biler, så kjører det rundt i Oslo distriktet en BLÅ lastebil som de bruker til biljakter o.l (fikk tipset av en venn som vet om de fleste bilene i Oslo). Den har montert lys i grillen.....

Life`s a BITCH and then you DIE.....

 

Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg blir forbikjørt av en lastebil (som er registrert for landeveisbruk), så tror jeg nesten jeg annonserer audi`n til salgs! :D

Du mener vel som veisperring vel?!?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Utenfor jobben min står det av og til en Lexus. Det var først i dag jeg fant ut att det var en sivil polti bil :(

 

Den er koksgrå, har intercooler inntak i panser med blått neon lys i !!! (altså ikke sirene lys, men lys for att det skal se kuult ut!)

DUH!!!

Den har også sota ruter, lys i spyledysene på panseret, momo gulvmatter osv. osv... og bl. annet. Fast and the fourius filmen lå i baksete!

Det eneste som gjore att jeg fant ut att det var en politi bil, var att det lå en lapp i ruta nederst hvor det sto "Oslo Trafikk Politi"(eller no sånt). Og først da fant jeg to tåkelykter meget godt gjemt bak grillen/fanger'n.

Denne ville lurt meg godt i hverfall ;)

Men det er ikke no turbo bil, for den har bl. annet trommel bremser bak :D

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Da skal jeg bare spore ut littegranne jeg :)

Det kom fram i løpet av denne threaden at man kan få tak Billist 2000 klistremerker, og da tenkte jeg sånn umiddelbart at ,AHA, når kommer mine Billist 2002 merker i posten??? Jeg har ærlig fortjent de ;)

Jeg har aldri vært stoppet av purken i hele min karrierre som sjåfør (kjørte opp 30.05.01) :)

Og om sivilsnuten ligger og døtter CRX'en i rævva så tror nok eieren automatisk at det er noen som vil kappkjøre og freser ifra (så godt det lar seg gjøre), ergo flere mnd som pallesnekrer på meg :( hehehe

En flyktig tanke : Kanskje kan man flørte seg fra det om man blir stoppet??? hehehe noen som har prøvd?? lol *se for meg det nei*

 

leste nylig på sol at det var en kvinne, som var playboy modell, hadde kjørt i 120 miles istedet for 120 km/t som hun trudde;)

 

hu bare gav ham et playboyblad, og viste frem bildet av seg selv..

 

plitimannen blei kjempegla, og hun fikk kjøre videre;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

 

leste nylig på sol at det var en kvinne, som var playboy modell, hadde kjørt i 120 miles istedet for 120 km/t som hun trudde;)

 

hu bare gav ham et playboyblad, og viste frem bildet av seg selv..

 

plitimannen blei kjempegla, og hun fikk kjøre videre;););)

 

Så var hun svensk også da! :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår