Gå til innhold

Diverse Einzer Spørsmål

Ranger emnet

Modmach1

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

tenkte bare si at det er uhyre mange her inne som absoulutt skal senke til den er "ubrukelig" lav. Nå vet jeg ikke om du har kjørt en blod senka einser i det hele tatt , men egentlig har ikke blod senking av einserene noe formål annet at det ser jevlig fett ut! Problemet er bare om du ikke valser så har du garantert 4 ødelagte skjermer etter hvert, for lakken begynner å flasse ettersom du sliper oppi hjulbuene. Nummer 2, du blir nødt å skifte bunnpanne hver 5 måned og bærebruene får seg en trøkk uansett hvor du kjører!

Så det er egentlig ikke verdt å senke så ufattelig mye som folk absoulutt vill her inne! :)

Men så klart, det ser rått ut :)

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har og golf(gøy bil,liten go kart..og lyst på gti motor)skal du kjøre gatebil serie?

Joda, har en euro og det er ener :)

Har 1.8 gti dx og 5trinns kasse. kvass kam og porta innsug kommer snart

Skal ikke kjøre gatebil serie, men planer om å kjøre på gatebil treffa og div andre treffer til våren..ikke noe proft.

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er egentlig ikke verdt å senke så ufattelig mye som folk absoulutt vill her inne! :)

Men så klart, det ser rått ut :)

Fashion before function! ;)

Ofrer heller en bunnpanne og et par bærearmer i halvåret enn å kjøre skyskraper ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har en euro og det er ener :)

Har 1.8 gti dx og 5trinns kasse. kvass kam og porta innsug kommer snart

Skal ikke kjøre gatebil serie, men planer om å kjøre på gatebil treffa og div andre treffer til våren..ikke noe proft.

kult,hva får du i den da? ca? må vel og se etter gti motor etterhvert,men har cab da(første bilen)grei og liten tøff bil,synes jeg

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen bilder, er det bra? er det slik som mitt?

dash2.jpg

jeg er kjempeinteressert!

Jepp, men jeg har ikke ødelagte dørtrekk ! ;)

Skal fikse bilder, trodde jeg hadde på dataen, men nei....

Skal ta noen bilder i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult,hva får du i den da? ca? må vel og se etter gti motor etterhvert,men har cab da(første bilen)grei og liten tøff bil,synes jeg

Vet ikke enda...før jeg er helt ferdig med bilen så er planen at den skal bikke 200hk i vertfall...Så må nok gjøre diverse..Lett trimma 1.8gti nå..kanskje noe annet senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider