s90r Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Litt av poenget her er at motoren jeg skal ha har mere enn 238 hk/310nm orginalt. Og det ville da vært litt (kjempe) teit å få bilen tauet inn av BT etter en ulykke el. Da blir det bråk! Så derfor skulle jeg gjerne hatt det godkjent. Noen som vet om noen snille folk på BT??? :) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Litt av poenget her er at motoren jeg skal ha har mere enn 238 hk/310nm orginalt. Og det ville da vært litt (kjempe) teit å få bilen tauet inn av BT etter en ulykke el. Da blir det bråk!Så derfor skulle jeg gjerne hatt det godkjent. Noen som vet om noen snille folk på BT??? :) :thanks En mulighet er jo da evt å tukle med motoren slik at den ikke yter mer enn kravet (turbotrykk i friluft) å få bremsepapirer på dette...men ved en evt ulykkesetterforskning vil d jo ikke gå så bra hvis motoren "Åpenbart" har kjempeytelser...men d er jo godkjent f.eks både 965 er og 242 er med T6 motorer uten videre problem Hvilken motor er det snakk om da?...Pm meg hvis det er hemmelig :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 en motor med mer ytelser enn detta.. - B6304 T6 426 HK selges Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det går ann å få godkjent bilen med coilovers. Bare a stille inn dempern så bilen for orginal høyde og stivheten på fjæra må være bort imot orginal. da blir det som en helt vanlig Reservedel bare at fjæra er sammen med demperen.. Vet om et par med opel scalibra som har gjort det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 min bil er godkjent med B6304 motor fra en volvo 960 1995 modell.. står ingneting om motoreffekten i vognkortet. å slagvolumet står ennu på 1986ccm :hammer :hammer Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Får nok godkjent det bare man tar det på riktig BT. BT her i byen er helt ¤!#"(%¤"#¤!# i hue! Blir nok ny motor tenker jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 min bil er godkjent med B6304 motor fra en volvo 960 1995 modell.. står ingneting om motoreffekten i vognkortet. å slagvolumet står ennu på 1986ccm :hammer :hammer Står det nevnt i vognkortet at det er bytta motor da? Når jeg fikk godkjent Amazon med B230 så førte dem opp korrekt slagvolum og skrev insatt 2.3 motor nederst på vognkortet. I tilleg ble bilen veiet og vektene i vognkortet ble skrevet om. +At det ble tilføyd ombygd under modeltype. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg