Gå til innhold

lufteapparatet funker ikke :( hjelp!

Ranger emnet


markoolio

Anbefalte innlegg

var ute og sladda på snø/slaps et par timer, så kutta ut lufteapparatet i kupeen, etter 10 min funka den igjen.. så klikka den og funka sånn iblandt, og kun på full guffe...

 

Og plutselig klikka den helt og funka ikke mer...

 

dagen etter skrudde jeg på og da hørte jeg en helt vill metallskrap lyd inni dæsjbordet... den varte i et par sek før jeg skrudde av og nå er den helt dau.

 

Hva kan være gærnt?

 

Mulig at jeg har fått no dritt inni? gjørme/snø/is/vann?

 

eller er det en motor av no slag som er ødelagt?

 

takker for fornuftige svar!!!!!

 

Mvh Jonas

bmw 318i e30 89 touring :scared

 

Jøss så rød....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på bmw, men på volvoen jeg hadde før virka bare vifta på full guffe.. da var det en motstand som var gått.. Tyder på at viftemotoren din er gåen.. Hvis motoren har vært nesten gåen(lagere eller noe slikt) så trekker den mere strøm og da kunne ødelakt motstanden.. kanskje derfor viften bare gikk på full guffe før den kuttet helt ut.?? bare lufter en tanke jeg :op

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er på bmw, men på volvoen jeg hadde før virka bare vifta på full guffe.. da var det en motstand som var gått.. Tyder på at viftemotoren din er gåen.. Hvis motoren har vært nesten gåen(lagere eller noe slikt) så trekker den mere strøm og da kunne ødelakt motstanden.. kanskje derfor viften bare gikk på full guffe før den kuttet helt ut.?? bare lufter en tanke jeg :op

 

ideen jeg også kom på.. cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår