Gå til innhold

Etterlysning: Daniels blå 200SX er stjålet!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner f... ikke at folk kan la andre sine ting være i fred!!!!! dukenukem :fuckme2: :ex_machin Er en god kompis av Daniel har kjent han siden vi var små drittunger...Og jeg veit hvor mye slit og svette Daniel har lagt i denne bilen den stunden han hadde den...!!! Og finner jeg ut hvem den/de personene som har gjennomført dette så tror jeg at jeg risikerer å bli drapsmann over natta...!!! Føler med deg Daniel,veit hvor glad/mye morsomt vi har hatt det med den bilen...Håper inderlig at den kommer til rette,men sjangsen for å finne den like "hel" er vel ett annet kapittel...Da bilen sikkert mest sannsynlig er slakta for deler og halve bilen er blitt sendt rundt hele Norge...Kondolere Daniel..!!!!

 

Bårder`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette bildet fortjente en plass her! Jeg kondolerer ikke enda. WE MUST HAVE HOPE BOYS!

 

IMG_3490.jpg

 

 

måtte bare quote bildet for å få det en gang til!! noen som har hørt noe? og politiet gav ingen beskjed om hvorfor f de rota i bilen din?? ikke noen av dem som har "hentet" seg bil?? må ha vært interesse for densiden de var og gravde rundt... :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de lurer på om den er trimmet så får de opp det på radion hvis de tok pr skjekk for alt sammen står i vognkortet mitt..

 

Så hvis du trimmer bilen din, så blir det automatisk registret i vognkortet når du kjører ut av garasjen og avgiften betalt????

 

VOLCOM: De kan da ikke bare gå inn i bilen din uten å varsle verken før eller etterpå.

Må vel ha ransaknmingsordre også skulle jeg tro...

 

Politibetjent Espen Sandvold ved romerike politidistrikt svarer følgende:

Når vi jobber på det som kalles "ferske spor", er det ikke nødvendig å framvise beslutning på ransakelse.Mange tror straffeprosessloven krever at politiet til enhver tid må framvise dette papiret, men det er altså feil.

 

Og så lenge ingen her inne vet hva politiet gjorde ved bilen hans så er det vel greit å ikke spekulere heller, for alt vi vet så hadde de full rett til det. Et eksempel er hvis en person ringer og sier at hun tror det står en stjålet bil ved shell, så vil jo politiet selvfølgelig sjekke ut saken, når de da finner ut av bilen er åpen så tar de seg nok en titt inni også. Og dette er jo en måte politiet kan finne akkurat din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at det er jævlig synd, og meget merkelig at både 200'sx'n og en 22b forsvant over natta. mulig det er noen folk med litt peil på tur her i norge??

 

Snart en uke siden denne ble stjålet, mest sannsynlig... Les første post... Og ja, utrolig synd både med Daniels 200 og Andre's 22B. Tyveri og stjeling er det jeg hater mest! Har ikke ord! :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukter litt rompe hull av dette ja, 22B har stått tilsalg i over et år og den andre var vel noe sinnsykt sliten sist jeg så den, han hadde nok tapt en del mere på bilen ved et salg en ved et forsikrings oppgjør men men.. kan jo ikke si annet en at det passet sikkert veldig bra å bli kvitt dem da.

 

min mening er i hverfall at forsikrings svindlere ligger et par-tre hakk under bil tyvene på rang stigen.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår