Colli Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Takker:)Kjørte bare med 0.8 bar da uten chip + original clutch fra 230f, så den er litt mer "spennende" nå! Håper selvfølgelig på flere slike treff! (selv om oppmøtet ikke var imponerende) Kan lage i stand privattreff med bare folk jeg kjenner, hvis alle forhåndsbetaler og spytter i litt. Det blir da seff ikke bare Volvo på banen! :) Men 10-15 biler hvor alle betaler da 200-300, alt etter hvor mange vi blir! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg leverte inn min til solfilmspesialisten i oslo. kosta 3750 for alle rutene bortsett fra siderutene foran. Kosta mye, men ble kjempefint. Da sliper du også det stygge grønnskjæret som er på billigfilm som du setter på selv. Syns det var billig jeg.. Fin bil du har, likte det med lyktene.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Takk for det:) Ikke så praktisk i disse mørke tider med sota hovedlys kanskje, men er ganske tøft ja! Tror ikke jeg kommer til å legge ut altfor mye mer penger på bilen, må ha nytt senkesett eneste. Dette kappa jeg for et par år siden, men fjærene ligger å knaker i skålene av og til. Irriterende! Skal godkjenne, og muligens selge til sommeren... Ligger mange timer i denne bilen da:( hehe Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Var ute å kontrollerte bakdekka forleden... Som jeg trodde, måtte ha nye:) Etterpå iallefall:P Fått meg tårnstag + torpedostag fra SAM nuh, pynta opp en del:) Skal se om jeg ikkje kan få tatt et bilde en dag. Ellers har jeg ikke gidda å få motor i vognkort enda, men lurer litt på å montere Megasquirt... Hadde vært arti å prøvd! Bytta chip fra Viking til bsr for en stund siden... Motoren oppførte seg rart, så ble kvitt noen problen der. Sliter bare med en feilkode på tenninga ennå:( Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Tøft. Koselig med stasjonsvogn-børning! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Liten update:) Nye felger, s80 sideblink, og blanke fine stag i motorrom. Utenom bildene så har jeg skaffet meg en 531 topp som jeg venter på en vx3 kam til. Har også bestilt litt stag fra IPD... Nye stabstag 25/25, justerbart panhardstag, justerbare momentstag, polyurhetane foringer overalt, nye støtdempertopper og litt annet Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 å seriøst, dette er en meget pen vogn :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Pen du har.. Men hvorfor bytte ut di hvite felga? ;-) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Knallfett...er det de originale felgene eller kopi?passer de rett på?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Takk for det ealoken:) Exerqtor: Har hatt eikerfelgene i 4 år eller noe... På tide å gå opp i dekkstørrelse nå:) 245gl: Hvis du ser på det nederste bildet, så skjønner du at det må spacere til, hehe. Har originale spacere bak med lengre som er 20mm + 25mm utpå der igjen.... hehe Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 du har hvite felger til salgs da? PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 du har hvite felger til salgs da?PM? Må nok skuffe deg også... Svært så populære disse felgene var, hehe. Solgte dem til colli Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ser det nå ja:P men må man virkelig ha så mange? og skjermkanten,har du modifisert den? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lothen Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Sattan Øyvind. Er jo max fin den bilen din. Spesielt nå men ny rensede seter og dørtrekk og fete Nebula felger ;). Blir fett når vi får delene fra USA og :) Siter Samme hva du sier, så har du ræva bak :) - 1987 740 Turbo Intercooler - 1983 760 GLE 16Valve - 1989 760 GLE (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Må nok skuffe deg også... Svært så populære disse felgene var, hehe. Solgte dem til colli Jupp! :) Jeg er kjempefornøyd med de. Er de 4 år gamle? Da har du behandlet de pent. Du ville jo egentlig beholde de, men med litt godsnakking, så var alt til salgs. Fin bil Fosse! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg