Lothen Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ajajaj... E det ikkje den fetaste 2-Serie stasjonsvognå på Haugalandet da? Jo det e d så absolutt... Max rå 245 altså. Stå på Øyvind. Me ser :) Heiiii :) Siter Samme hva du sier, så har du ræva bak :) - 1987 740 Turbo Intercooler - 1983 760 GLE 16Valve - 1989 760 GLE (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja den jævla frontplata er jo sveisa sammen på 86-> tror jeg. Plagdes med det der sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 åssen blei lysa etter at du lakka glasse a? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 ser du tok motorn nedi med girkassen på! hva er enklest i grunn.. det eller å skru girkassen opp ettepå!? EDIT: var enn sinnsykt fin 245 førsåvitt.. dn falt i smak:) gleder meg til updates Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Takk for skryt! Hadde skrudd løs giroverføringer og mellomaksel ++, så da jeg fant ut at jeg ikke fikk av frontplata fikk det bare gå! Men boltene holde de, både på F'en og Ft'en heldigvis:) Vet ikke hva som er enklest egentlig, delte meninger om det tror jeg. Anbefaler ikke å lakke hovedlyktene... Det flassa litt etter en stund, og så skulle bilen ha eu-kontroll, så vaska det av igjen med bremsevæske på hovedlysa. Men det var jo tøft så lenge det varte, hehe Har slitt med noe tenningsbank i det siste, så for øyeblikket står det i dyser fra S60R som jeg har lånt av "Lothen"... Bruker litt mye suppe, men det får gå:) Avgass testeren likte det heller ikke, co verdi på ca 8% Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigswede Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ja, me like TURBO CONTAINER'n din! Finaste HGV'n i Rogaland. Tid uten penger er kjedlig.. Siter - Volvo 240 GL, 1993. VOLVO - A car you can believe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ja, me like TURBO CONTAINER'n din! Finaste HGV'n i Rogaland. Tid uten penger er kjedlig.. Og du er hvem..? Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Måtte ta et "fint" bilde etter helgevasken Tøft med grøøøna spridare:) Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Utrolig rå 5-dørs det der ja! Har du lakkert lista rundt grillen og listene rundt framlyktene? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Tøff bil du har. Hva med å få på solfilm? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Listene og grillen fant jeg på en opphogger, hører sikkert til på en GLT eller noe. Solfilm hadde vært good, men lurer på om det blir omlakkering i løpet av vinteren, så får nesten se hvor langt pengene rekker... Hvis jeg skal sote rutene, så tror jeg vil levere de inn til noen som driver med det. Kostaplenty det da, hehe Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 jeg leverte inn min til solfilmspesialisten i oslo. kosta 3750 for alle rutene bortsett fra siderutene foran. Kosta mye, men ble kjempefint. Da sliper du også det stygge grønnskjæret som er på billigfilm som du setter på selv. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Pen denne ja! :) Så jo den på treffet også. Grom kjøring på deg også! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse240 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Pen denne ja! :) Så jo den på treffet også. Grom kjøring på deg også! ;) Takker:) Kjørte bare med 0.8 bar da uten chip + original clutch fra 230f, så den er litt mer "spennende" nå! Håper selvfølgelig på flere slike treff! (selv om oppmøtet ikke var imponerende) Siter 08' S40 2.0D Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigswede Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Va innom på Laastad her ein lørdag, fekk litt hjelp av deg, angåande Lambda-sond.. rett etter stengetid. Stakk i det du måtte fiksa ein Renault Espace me ein merklig feill ... Vett kje om det ringe nogen bjeller eg men.. Ka farge ska du opplakera bilen eventuelt? Siter - Volvo 240 GL, 1993. VOLVO - A car you can believe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg