Joastarlet Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nei, det betyr det nok ikke. Men det hjelper for kompisene mine... ;) men da vet man hvem man burde bli kompis med:cocain: Neida, men er det ofte du driver å "tar deg en tur" på banen?:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 men da vet man hvem man burde bli kompis med:cocain:Neida, men er det ofte du driver å "tar deg en tur" på banen?:) Fra mai til september er det stort sett utleid hele tiden, kun 1 time, fra 16 til 17 som er tilgjengelig for testing og feiing av banen. Men det blir ikke så mye av det. Før og etter sesongen er det hvertfall 2 ggr i uka. Men bare banen er ledig, er det bare å gi full gass, eller det som måtte passe, da. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Men da må man vel leie? Og det er vel ikke så billig? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Men da må man vel leie? Og det er vel ikke så billig? Nå var det snakk om hva JEG gjør, ikke hva andre gjør. Andre må leie, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 http://kaldblod.web.surftown.dk/forum/snow.jpg haha, skikkelig søtt bilde. minner meg om småbarn som står ved bassengkanten og skal hoppe uti for første gang. kongebilde! Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Her har det snødd gitt...Sierra'n skal være inni snø'n der en stand... Den e good den, Serran er go'. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Min helt nye 325i m-tech2 Dårlig bilde. men vinterbilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 der ern!=) skal bli trivlig til sommern ja;D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 blah Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Detta er da tralla mi, tror den fryser litt, derfor lar je den skjelden stå så lenge at den blir kald:P http://photobucket.com/albums/b221/volvoraaner/?action=view¤t=IMG_4602.jpg Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taskenspiller Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Quattro + snø = happyhappy Siter '88 Audi 100TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det så ut som en skarp og vanskelig sving Tombra :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Nydelig vintervær i strømstad i dag,sol og 7+grader yummy Har fått på vinterhjula for det da :crazysant [/img] Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Quattro + snø = happyhappy Audi Quattro som leker i snøen er så rått at jeg får frysninger :pray :usa: :bump Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Min helt nye 325i m-tech2Dårlig bilde. men vinterbilde:) For den var ikke FIN:D:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg