Gå til innhold

10 minutters bmw

Ranger emnet


Zievert

Anbefalte innlegg

Jepp. Sjekk batteripoler, jording for minusen og tilkoplingen på innslaget og hovedpluss som kan gå videre fra innslag.

Kan faktisk være så banalt som en løs polsko....

 

Tor

 

Er ikke dette, har sjekke selv. De sitter bra. Men, som sagt, han bytta en sikkring, så starta bilen uten problemer, jeg var der selv og så dette. Men den døde igjen etter 500 meter, men ingen sikkring var gått. Hva kan da være galt? Om tenninga var helt på bærtur ville den vel ikke gått normalt det stykke vi kjørte? Virker som den drukner, for da han gassa (bilen sto i gir) i nedoverbakke så døde den, prøvde starte rett etterpå, bare smeller. Kan det være Luftmengdemålern som har hengt seg ? noen tips? Må fikse den asap.

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den får bensin, har sjekket det. Men om releet ikke funka ville vel bensinpumpa ikke levert bensin? virker som den drukner (smeller i potta) da vi prøver starte den igjen. Heller mere mot at den får for mye bensin enn for lite...

Men da tviler jeg på at det luftmengdemåleren. For da ville den ikke gått strøkent for så å stoppe etterhvert, da hadde den fuska hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg til BMW og er heller ikke noen mekaniker... Men jeg hadde akkurat samme symptomene på min mazda 323. Kjørte en stund, så stoppet den og måtte stå 5-10min før den startet. Ble verre og verre over tid. Byttet "gniteren" (kondensatoren?) i fordeleren. Funket bra etterpå... :)

02 Toyota Hiace

05 Yamaha R1 - banesykkel

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår