foggyc Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 har en golf 2 1.8 90hk. når jeg gir gass så hopper den bare,virker kanskje som for mye bensin eller noe. + at turtallet aldri er under 2500, er noen ganger turtallet er normalt,men veldig sjeldent. hele bilen rister når jeg gir gass, høres ut som motoren jobber,men går ikke noe fortere. kan holde gassen på helt likt sted så plutselig gasser den på å roer seg ned igjen. noen som har peil? har bytta pulldown dåsa og voksgreiene på gasseren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Vakuum slanger? Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 HUsker akkurat det der har blitt diskutert på oslovwclub sine forum før. Nå husker jeg desverre ikke hva det var.. men det er noe sånn vakumventil sak som må fikses på.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Har du sjekket slangen til bremsekraftforsterkeren og gummimoffa under forgasseren?? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg