E30 Turbo Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Yes, Toni.. Thats me.. Sett å vente på cash på kontoen så jeg kan overføre penger til deg sånn at det blir xenon..Vurderte å handle ett H4 sett til pappa sin bil og (julegave) Hvordan går det med beibien... :) ? Skjønner! Satt xenon på bimmer'n også nå, på nær- og fjærnlysa! Pluss i ALT på Golfen.. :) Går kjempefint med lille gullet! Hun er vrangsøvnt, men det er jo nesten alle oss her nord eller?? :) Blir litt VEL OT dette men.. Hehe Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 vil jeg si at den til han på nbs er tøffere men.... jeg vil si meg enig:thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 så litt på dn bilen på sommertreff..så ikke så værst ut :) bil bare si til de som sier den er grisekjørt osv osv...er vell en sensasjon å finne en audi i d hele tatt som er fint kjørt,kanksje ikke denne da men slik som S2,S4 og slike.Synes selv det er gøy og ligge bredt osv og ennå jeg ikke kjenner han jeg kjøpte bilen hos vet jeg at den ikke er kjørt noe roligere før jeg fikk den. Litt mere senk på bilen så blir den straks bedre..Men synes ikke at eieren skal rive av ditt å datt å bytte ting og tang for at dere sier det...han har vell kjøpt bilen for at han liker den.Alle har forskjellig smak.Er ikke noen sin feil det :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 så litt på dn bilen på sommertreff..så ikke så værst ut :) bil bare si til de som sier den er grisekjørt osv osv...er vell en sensasjon å finne en audi i d hele tatt som er fint kjørt,kanksje ikke denne da men slik som S2,S4 og slike.Synes selv det er gøy og ligge bredt osv og ennå jeg ikke kjenner han jeg kjøpte bilen hos vet jeg at den ikke er kjørt noe roligere før jeg fikk den. Litt mere senk på bilen så blir den straks bedre..Men synes ikke at eieren skal rive av ditt å datt å bytte ting og tang for at dere sier det...han har vell kjøpt bilen for at han liker den.Alle har forskjellig smak.Er ikke noen sin feil det :) helt enig med deg.. sålenge han liker bilen sin,så kan den vel se ut som han vil den ska se ut.. synes bilen er fet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 fjærn denne bilen fortere enn fortest!!!!!! den er helt forferdelig.. ingen kan vel mene at denne bilen er norges råeste audi? bilen passer ikke med camelon lakk og den har bad styling kit, stygge baklykter. bak på bilen er det et merke der det står Extreme, det er den hverfall ikke.. konklusjon : bilen er en total fiasko der det er brukt ALT for mye penger der noen faktisk har prøvd å få den fin, men mislyktes Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hehe godt å se at det enenste som er større enn kjønnsdriften her oppe i Nord er Misunnelsen :cocain: Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hehe godt å se at det enenste som er større enn kjønnsdriften her oppe i Nord er Misunnelsen Enig, artig med alle ekspert utalelsene her yodude Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg