ogsv Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har funnet ut at jeg må/bør skifte glødepluggene mine før det blir vinter. Er dette vanskelig? Er det greit å finne ut hvor de sitter hvis jeg får vite hva jeg skal se etter? Har ikke skrudd noe særlig på denne bilen før, vil ikke risikere å ødelegge noe på go'bilen... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har funnet ut at jeg må/bør skifte glødepluggene mine før det blir vinter. Er dette vanskelig? Er det greit å finne ut hvor de sitter hvis jeg får vite hva jeg skal se etter? Har ikke skrudd noe særlig på denne bilen før, vil ikke risikere å ødelegge noe på go'bilen... ;) få det gjort av noen som har peiling.. dette er igrunnen en enkel jobb, men sålenge du ikke har skrudd noe særlig med erfaringer. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Pluggene ligger helt i toppen på blokka, under plast dekselet. Er vel igrunn greit at du får noen til å gjøre det for deg om du ikke har noe peil på bilen liksom, men var heller ikke noe problem. Et par av pluggene var vanskelige å komme til med mitt heller elendige verktøysett, men det gikk seg da til :) Glødepluggene er jo som kjent mye mindre enn tennplugger i størrelse, men du ser de med engang du tar av dekselet oppå. Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogsv Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har bra med verktøy og har skrudd ganske mye annet, så syns jeg burde klare dette selv. Regner med at Møller skal ha masse penger for det uansett. Er det bare å koble fra ledningene, skru pluggene ut og skru nye inn? Noe spesielt jeg bør sjekke/passe på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 jepp, ikke noe hokkus pokkus det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har bra med verktøy og har skrudd ganske mye annet, så syns jeg burde klare dette selv. Regner med at Møller skal ha masse penger for det uansett.Er det bare å koble fra ledningene, skru pluggene ut og skru nye inn? Noe spesielt jeg bør sjekke/passe på? pass på å ikke trekke til for hardt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogsv Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takk for svar! :) Da bestiller jeg pluggene nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg