240 V8 POWER Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg kjører b230ft med k-kam.. 280-300hk.. syns den fungerer utrolig fint! går litt urent på tomgang bare, men har helt greit bunndrag. ingen stoooor forskjell fra a-kam.. så jeg anbefaler k.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 er sugen på og kjenne på draget i gåsa di denesing.mye lader du nå! :afro jeg har k-kam tilsalgs for den som vil ha 1000kr.strøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg har h-kam tilsalgs for den som vil ha. Kom med bud, strøken! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 er sugen på og kjenne på draget i gåsa di denesing.mye lader du nå! :afro jeg har k-kam tilsalgs for den som vil ha 1000kr.strøken bare å komme å prøve en dag det.. bråker litt pga. eksoslekkasje men shit samma, fikse det når jeg får tid.. jeg lader sånn ca 0,5bar cheers grunnen til det er at bensinpumpa gir aaalt for lite... trykket synker med ett ladetrykket går over 0,6-0,7.. skal vel ha det rundt 1,3 et sted pga. ic'n er orginal enda. du har forresten ikke en linjær btr? istedetfor den altfor progressive min :p hehe.. tette pedersen racing.. (pfff 1000 kr :P fikk min gratis av nabon jeg hehe..) Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 bare å komme å prøve en dag det.. bråker litt pga. eksoslekkasje men shit samma, fikse det når jeg får tid.. jeg lader sånn ca 0,5bar cheers grunnen til det er at bensinpumpa gir aaalt for lite... trykket synker med ett ladetrykket går over 0,6-0,7.. skal vel ha det rundt 1,3 et sted pga. ic'n er orginal enda. du har forresten ikke en linjær btr? istedetfor den altfor progressive min :p hehe.. tette pedersen racing.. Selge btr? :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Selge btr? :) min progressive? Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 zx er tingen :) exploderer på 4000 :drive2 Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beachee Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hei C. Jeg har en b230fk med a-kam og justerbart drev....Fungere kjempbra. Men fikk en ny VX cam for en jobb. Og ifølge Solberg skal vi sette den inn...blir bedre drag... VX cam er dessuten den billigste camen som volvo selger(ca 1100,-), hvis du vil kjøpe en ny en da. Ellers så vil en A-cam fungere fint for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 min progressive? Jepp :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jepp :) bud :p klin ny med manometer. malpassi. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 om noen vil kjøpe A-kam så har jeg 4 stk liggende, alle er polert! har og en Y-kam men d tror jeg er søppel! ta kontakt! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 jeg kjører b230ft med k-kam.. 280-300hk.. syns den fungerer utrolig fint! går litt urent på tomgang bare, men har helt greit bunndrag. ingen stoooor forskjell fra a-kam..så jeg anbefaler k.. du har vell LITT mer enn bare k.kam, når du har 300hk? :P oginale råder.. hmm leker me livet :D nei da! recept på motorn din da? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 mye skal du ha for en A-kam da? Hva er forskjellen på effekt fra min vanlige kam? husker ikke hva den heter... Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 500kr,- for en a-kam! vil tro du får et lengre drag å høyere turtals register! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hmm, ikke gærnt, sender pm ved neste lønning ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg