Marfje Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hallo. som topic sier.. bilen min røyker etter ca. 5.min med drift. røyken kommer fra undersiden av manifoilet. noen som vet som bare er væske damp eller noe farlige greier? røyken lukter litt svidd gummi. Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 sjekk om du har olje/vann lekkasje.. ryker det grått så er det vann Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Ikke en slange eller no ledninger som ligger ned mot eksosmanifolden ? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 røyker den? petterøes eller? ;) men lukter det gummi, da må det vel være en slange eller noe som ligger inntil.. er det kombinert med ulyder eller? men i allefall, så må du nok bare se hvor røyken kommer fra, eventuelt kjenne på vesken, og lukte.. (mens bilen er kald) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 heheheh rart at det lukter svidd gummi etter 5 min med drifting , sorry men hahahahah Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 normale på g2 er at det går hull på vannslangene.. etter 5 minutter, blir det varme og trykk nok i systemet.. let etter hull i slangen tett inntill slangeklemma.. vil kikke på de vann slangene som går opp til forgasseren og rundt der.. lukter svidd sukker grunnet kjølevæsken.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 heheheh rart at det lukter svidd gummi etter 5 min med drifting , sorry men hahahahah tenkte den tanken jeg også :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 takker for alle svar. skal ned og se på det etter skolen i dag. det lå en del olje på toppen av eksos manifoilet.. men, det har jeg tørket vekk. lukter ikke svidd sukker men, svidd gummi så det kan jo være at det er en ledning som kommer borti manifolet.. skal se på det :) takker for kjappe svar! Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det vil ryke av den oljen ei stund selv om du har tørket bort det meste. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 fant ut av det.. var radiator slangen som var fissen. takker for svar! Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 10 poeng til kongen cheers Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 10 poeng til kongen cheers He He Mye artige utrykk på denne karen , røyker, fissen også drifter han med fwd i 5 min lol Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 er vel ikke snakk om drifting i den forstand "drifting" .. men at den er i drift.. dvs. på. motoren er i gang. skrudd på.. bråker... tenner i pluggene osv osv Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 er vel ikke snakk om drifting i den forstand "drifting" .. men at den er i drift.. dvs. på. motoren er i gang. skrudd på.. bråker... tenner i pluggene osv osv og vi alle tok spøken untatt deg cheers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 akkurat i dag tar jeg ingenting desverre! litt for kjei til å legge forståelsen og ironien til Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg