Gå til innhold

Corrado, Volvo eller Japs?

Ranger emnet


Chris-84

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hei du, les topic da for hælvette! finn noe annet å klage på. !!!!

 

Ditto..

 

Det han spør om HER inne på corrado forumet, er faktisk om hva som er bra med Corrado, fordi VI kan de bilene. Volvo er noe helt annet, og jeg kan ikke en dritt om det. Når han spør om volvo på volvoforumet, så kan du heller selge bilen til han..men her inne er det fordeler/ulemper ved Corrado han spør etter.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey hey!!! roligt nå, pass på hva du sier. Corrado rules!1

 

Så så Andreas, ikke meininga å rakke ned på Corradoen her... Men fikk bare inntrykk av at han jeg siterte mente at det ikke skulle være mulig å få tak i en driftssikker OG rask Volvo til 150.000.... Det reagerte jeg bare litt på.... Corradoen din er fet den..;)

 

Det var heller ikke meningen å kverrulere eller noe, men når det gjelder driftssikerhet så har Volvo alltid vært blant de beste i klassen, og de KAN lage svært spreke biler og..;)

 

 

Opprinnelig skrevet av Sonick

... Og bilene er alt for store og tunge også.

 

Ja, solide produkter er ofte litt store og tunge...

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så Andreas, ikke meininga å rakke ned på Corradoen her... Men fikk bare inntrykk av at han jeg siterte mente at det ikke skulle være mulig å få tak i en driftssikker OG rask Volvo til 150.000.... Det reagerte jeg bare litt på.... Corradoen din er fet den..;)

 

Det var heller ikke meningen å kverrulere eller noe, men når det gjelder driftssikerhet så har Volvo alltid vært blant de beste i klassen, og de KAN lage svært spreke biler og..;)

 

 

 

 

Ja, solide produkter er ofte litt store og tunge...

 

Volvo er driftsikre biler. Iallefall de gamle modellene, men de er stygge cheers (min mening)

Nå som de nye litt pene volvoene har kommet er vel ikke driftsikkerheten noe som de kan reklamere veldig for iforhold til andre nye biler.

Skrur heller mang timer i uken på min corrado enn å kjøre rundt i 240 cheers

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fikk bare inntrykk av at han jeg siterte mente at det ikke skulle være mulig å få tak i en driftssikker OG rask Volvo til 150.000.... Det reagerte jeg bare litt på....

 

 

Nevn en rask, driftssikker og PEN Volvo til under 150 ?

 

Men valget av bil går uansett litt på hva du føler for.

 

Ser nok aldri meg i en jappse feks... Men skal ikke se bort fra at det blir en Volvo neste gang. Men da noe nyere som ser litt mer aerodynamisk ut en en sko eske.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en rask, driftssikker og PEN Volvo til under 150 ?

 

Men valget av bil går uansett litt på hva du føler for.

 

Ser nok aldri meg i en jappse feks... Men skal ikke se bort fra at det blir en Volvo neste gang. Men da noe nyere som ser litt mer aerodynamisk ut en en sko eske.

 

Hver sin smak, hva du synes er pen synes noen andre er stygg og vice versa..

 

En pen, rask og driftsikker Volvo til under 150k vil jeg si er 850 T5 eller S70..850 ble ikke bygget på en annen Volvo og er forgjengeren til S70 hvis jeg ikke tar helt feil..men som sagt, hver sin smak ;)

 

Ellers er jo S60R stylet og tunet av Evolve drømmen kiddie

 

volvo_evolve_s60r_10.jpg

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en rask, driftssikker og PEN Volvo til under 150 ?

 

Men valget av bil går uansett litt på hva du føler for.

 

Ser nok aldri meg i en jappse feks... Men skal ikke se bort fra at det blir en Volvo neste gang. Men da noe nyere som ser litt mer aerodynamisk ut en en sko eske.

 

Ja ja, jeg skjønner jo at du ikke liker designet på Volvo , og det er helt iorden. Men for oss som liker det så finnes det plenty av raske Volvoer til under 150.000..... Tenkte bare på det jeg at siden han (trådstarter) nevnte Volvo i topic'en så kanskje han ikke var HELT imot Volvo sitt design.... Men er helt enig i at valg av bil går på hva en føler for selv... Det er jo tross alt bra at ikke alle kjører rundt i den samme bilen.... Da hadde vi jo ikke hatt noe å diskutere... cheers

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt av hvert å lese ja:) hehe...

Jeg har en MB SE50AMG hvor jeg har røket automatkassa, synd for er slike biler jeg liker, store -tunge -prektige og overlegne.. er nok derav jeg og kunne tenkt meg en volvo 960-850 osv, de er store, forholdsvis pene og går da også litt.

MEN da jeg og er ute etter noe som flytter seg likedann som MBèn må jeg nok tenke på noe mer sportslig som corrado, GTI el. Simpelt hen fordi jeg gjerne vil ha noe tysk, og selvfølgelig fordi corradoen er ganske pen å se på...

Så kommer det store dilemmaet da; HVA POKKER VIL JEG HA? Corradoen er pen, går unna og er forholdvis lett å trimme (?), japse bilene er ikke fullt etter min smak i utseende men kan også gå greit til en billig penge, så har vi Volvo da; store (som jeg egentlig ønsker og er vant med), går greit og ser helt ok ut...

Skulle tro man bare kunne hente seg en bil med penger mellom hendene, men slik er det altså ikke... vanskelig, derfor spør jeg litt rundt her på forumet for å få ulike synspunkter på de forskjellige bilene av kyndige personer...

 

Noe jeg ikke fikk svar på hva en Corrado ville koste å forsikre på en 21 åring boende i oslo... (aldri bulket, men ei heller hatt noen bil forsikret på mitt navn)

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo folket holder en finger på 850 t5 - men har prøvd flere ganger å få dem til å finne en til 150 k. Letet litt selv nå - fant ikke noen så billige jeg ?

 

Holder fast med det jeg skrev i første post - skal det være driftssikkert tviler jeg på at corrado er bilen. Da må det bli 2 liter 16V motoren .. men den er ikke kjekk nok og har ikke noe serlig trimmings potensiale for en billig peng.

De fleste av disse bilene er også ungdoms kjørte og helt "oppbrukte".

 

Som sagt - ville sett meg om etter en a4 1,8 t. Eller litt dyrere : golf 4 gti.

 

Nyere bil - mindre problemer ..

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nok blitt en GTI da ja, så det var en 1998 GTI Turbo til 160` tilsalgs, men er vel likedann når det gjelder forsikring her som corradoen, ville tilstander..:(

Hva med mr2 m/turbo? Holder de løpet ut kontra en Mk4 GTI?

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår