Gå til innhold

Diverse a4 spørsmål...

Ranger emnet

zero

Anbefalte innlegg

Spekulerer på å kjøpe en A4 18t jeg har for hånd.

Det jeg lurer på er hva det koster for eksosmanifold, om noen av har liggende eller om jeg kan få grenrør isteden kanskje ? (motoren går ujevnt, derfor går bilen billig og jeg tror muligens den kan dra falskluft fra en sprekk i manifolden).

Noen som kjenner til en mørk blå a4 som har gått på Mo i Rana ? DK-registrert, la merke til at den hadde vært på ACR (siden den hadde 105 klistra i ruta).

Får man tak i mye deler fra skrot'n ? førersetet er slitt sidepute på, kunne vært greit å bytta)... og den manifolden. så skulle den kanskje hatt nye speil og kurvelys... brukt styling, noen som vet om ?

Audi A4

- 2.0 TDI B8 Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om den har blitt importert pga DK skiltene, og hvis setene er slitt...

Hvor langt har den gått?

NBS har mye brukte deler.

Skroten har vel litt deler ,

Ligger et strøken sportsineriør i skinn til salgs på nettet, husker ikke hvor det var, men det var billig hvertfall

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du se etter ting på forskjellige huggerier (er en del billige brukte deler der, vet ikke hvordan standen er på de tinga da men):

http://www.bruktbildeler.com/2002/bildeler.htm

Ellers så finner du nok svaret på det med dump hvis du søker, har vært tatt opp før her ;) Ang. luftfilter så ville det beste vært å ha et som ikke er satt inn med olje. Siden luftmasse målerene ikke lever så lenge pga. det. Hvordan man ser at den er ødelagt vet ikke jeg, noen andre som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør poste dette, blir fort blåst opp, men la gå.

hva skal til for å få den "prr-r-r" lyden, istedenfor "psssj" ? er det bare luftfilteret som bestemmer det ?

er den bråkete, den turbo xs'n din ? jeg vil helst ikke ha en som høres tre kvartaler

Audi A4

- 2.0 TDI B8 Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider