Gå til innhold

VazRacing

Bruker
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om VazRacing

  • Bursdag 04/24/1981

Contact Methods

  • Bosted
    Norge

VazRacing's Achievements

  1. Helt rått prosjekt. Blir virkelig artig å se resultatet. Ikke kjør screamerpipen rett i bakken. Blir da bare et fryktelig leven. Litt ot,men var det en grønn 5èr du hadde borbet hjula på?
  2. Høres ut som det er lekasje mellom bremseslange og caliper. Ganske vanlig feil på vag. Løsne slangen på caliper,klippav pakning som sitter der,og sett på en ny kobber pakning. Det pleier å gjøre susen. Luft selvfølgelig bremser etterpå. :)
  3. Høres ut som det er wastegate actuatoren din som er defekt. Vil ikke bruke mer olje enn vanlig,og lager heller ikke lyd. Har vært borti en del defekte sånne,men også noen der selve klokka er løs. Hvis klokka er defekt,bør det være mulig å få en ny til turboen din.
  4. Tipper dreneringa i vannkassa er tett. Sjekk under batteri. Husk at komfortstyreenhet ligger i gulvet ved førerstol. Den er IKKE veldig glad i vann. Det gjelder også kablene som ligger nedi der.
  5. Rust utvendig ser du godt. Kont for oljelekasjer motor. Spes rundt register. Pleier å være lekasjer fra oljepumpa. Ganske mye arbe å fikse. Kont. for slakk i forstillings deler. Øvre og nedre bærekuler,st.stag og lenkestag. Rust. eksosanlegg,knekte bakfjærer, kødd med sentrallås, lekasje tannstang, instrument som kødder,lekasjer girkasse/differ. sjekk også opp når reg.reim/vannpumpe ble skiftet sist.
  6. Har en 2103 stående. Ikke veldig pen, men er din for 1000 spenn. Gardermoen området.
  7. Er vel 2 torx skruer under br.væskebeholderen ja. Skru ut de + de to 22mm "skruene" som de er skrudd inni. Så må du vel ha av vindusviskera og det plast dekselet. Til slutt tar du klipset på bremsepedalen og drar hovedsylinder og br.kraftforsterker ut. Ikke uvanlig at de ruster der forresten. Lekasje fra batteri og dårlig vann drenering.
  8. snakk med rs-motorsport, mulig han kan hjelpe seg. http://www.rs-motorsport.no/
  9. Plugger skal skiftes på 60000km. Ville ha dratt på versted å sjekket feillageret på bilen jeg.Kan slippe mye unødvendig jobb da. Mulig det er en feil på en føler eller noe.
  10. Kan ikke si jeg veit hva det er,men jeg tipper problemet ligger i selve instrumentet. Ta deg en tur til et audi/vw verksted å få tatt ut feillager og en aktordiagnose på instrumentet. Har vært borti at det hjelper å ta ut og sette inn igjen sikringen til instrumentet. Er jo vært et forsøk det å.
  11. Kan fort bli tull med dump på disse motora ja. Du må vel isåfall ha en som er resirkulerende. Hør med TS eller NorskBilDelesenter. De kan sikkert gi deg tips.
  12. Garantert stab.stags foringer. Har kommet nye å bedre foringer nå.
  13. Hafsengen har vel hvite skilter han.
  14. Sliping eller skifte av svinghjul er nok ikke så dumt det når du skifter clutch. Kan ratt være der problemet ligger. Sluret den fælt før den ble skiftet a?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår