vwfreak Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen som ser noe til gamle jetta'n jeg bygde opp? Hamar-område tror jeg den går.. Solgte den i vår.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 har du noe bilde av bilen fra siden med de felgene som er på der? Her er bilde av de felgene, moa...... Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Får henge meg med jeg også, forrige Jetta`n min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Får henge meg med jeg også, forrige Jetta`n min: ahhh den minner meg om en av de gamle jettaene mine, savner den fargen der.. må nok kjøpe meg en ny en i samma farge :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Noen som ser noe til gamle jetta'n jeg bygde opp? Hamar-område tror jeg den går.. Solgte den i vår.. DIG!!!! trur jeg aldri har sett så heftig jetta :cab Hva er dimensjonen på de dekka/felgene der?? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 meiner det er 9x16. brock felger trur eg og Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Her er bilde av de felgene, moa...... Jeg syns hvertfall ikke de er no kule.... happyhappy det var jo fine old-schoolfelger det der ;) bare polert dem litt :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det var jo fine old-schoolfelger det der ;) bare polert dem litt :) hmmm.... har brukt rimelig mye autosol, så du skulle sett de før jeg brukte det.... :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 DIG!!!! trur jeg aldri har sett så heftig jetta :cab Hva er dimensjonen på de dekka/felgene der?? Takk.. :) Felga heter AEZ Paron og er polert kant med høyglanspolering.. Dim er 9x16 ET 15 med 215/40 dekk.. Hadde Brock B6 9x16 i samme dim før, men solgte dem og kjøpte nye for ble ikke heeeeelt fornøyd med de andre... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Takk.. :) Felga heter AEZ Paron og er polert kant med høyglanspolering.. Dim er 9x16 ET 15 med 215/40 dekk.. Hadde Brock B6 9x16 i samme dim før, men solgte dem og kjøpte nye for ble ikke heeeeelt fornøyd med de andre... Har du peiling på hvor jeg får kjøpt AKKURAT de felgene der?? :confused: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har du peiling på hvor jeg får kjøpt AKKURAT de felgene der?? :confused: Brock-felgene kjøpte jeg av sharif dekksenter.. De AEZ-felga kjøpte jeg brukt og pusset opp.. Vet ikke om de er i produksjon enda.. Begynner å bli litt gamle felger egentlig.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Brock-felgene kjøpte jeg av sharif dekksenter..De AEZ-felga kjøpte jeg brukt og pusset opp.. Vet ikke om de er i produksjon enda.. Begynner å bli litt gamle felger egentlig.. okok.... takk for hjelpa!! :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvis det er AEZ Paron X det er snakk om (som jeg har forstått felgene mine heter) så tror jeg ikke de er i produskjon lengre, desverre. Ikke 100% sikker. Men byr du bra nok, så skal du få kjøpt mine. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvis det er AEZ Paron X det er snakk om (som jeg har forstått felgene mine heter) så tror jeg ikke de er i produskjon lengre, desverre. Ikke 100% sikker. Men byr du bra nok, så skal du få kjøpt mine. Hehe. Pris? :rolleyes: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg