Gå til innhold

Post ett eller ti bilder av din jetta!

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

Har ingen aning egentlig. Vet ikke hvor mye jeg kan ta igjen for de felgene jeg. Har flassa av litt lakk rundt omkring, men er ikke stygge å se på. Får slenge inn et bud, så skal jeg tenke på det. Fint om du hadde hatt noen felger som du kunne brukt som delbeteling å :) Men tviler uansett på om jeg selger dem med det først. Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Min gode gamle bajsbrune råne-Jetta. Mer rånete bil har jeg neppe hatt, men føler nesten at jeg må dele den med dere uansett:)

 

Specs på villdyret: 1.8 Vtec/kammerpotte (liten tenningsfeil som sørget for at Vtec'en/kammeren slo inn rundt 4500rpm) Liten fanger foran, 90-fanger bak, helt greie ASA 15" felger med 195/50 tilhørende gummi, 60mm fjører foran kappet så mye det gikk ann omtrent (stivt, vondt og rett og slett livsfarlig å kjøre med), 40mm fjører bak som også var utsatt for Bosch sine senkemetoder, GTi-interiør, GTi-dashbord/nyere typen, most frontrute etter en av mine mange raserianfall, lyktesenker nede av typen svart teip, rødlakkerte baklykter, emblemfri grill av typen fjernet emblem, 16v instrumenter med sølvfarga skiver, gule råneputer/skulderputer osv.

 

Sånn ellers kan det nevnes at bilen fikk seg en trøkk bak, noe som gjorde at jeg utrolig nok tjente veldig bra på bilen:) Takk til uoppmerksom kamerat i sin bestefars 360 med rådebank.

 

Nok tekst igrunn, da det kun gjelder å vise bilder. Ble litt ivrig her merker jeg.

 

Jettan6.jpg

 

Jettan2.jpg

 

Jettan.jpg

 

Sugen kvalitet på bildene, da de er tatt med datidens "råeste" kameretelefon.

 

Utrolig nok så savner jeg faktisk den bilen litt. Ikke spør meg hvorfor:)

 

PS: Innlegget er skrevet med en stor smule ironi og humor.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår