Hot Rod Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Bare husk at garanti ikke dekker følgeskader... Det vil si at ødelegger du bilen fordi en felg svikter så få du erstattet felgen, men ikke skadene på bilen. I Norge er terskelen svært høy for å få dekket følgeskader gjennom kjøpsloven. Grunnen er at slike skader er helt umulige å forutse for en produsent. Men jeg tror at Biltema i et slikt tilfelle ville strukket seg langt. De har jobbet i flere år for å bli kvitt "bilig & dårlig" stempelet og det er ingen lett oppgave. Men innrømm at Biltema faktisk klinger bedre i ørene på de fleste med peiling idag enn det gjorde for 10 år siden. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 de må vel gjennom en slags godkjenning før de blir lagt for salg? kan ikkje forstå noe annet Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 De er nok verifiserte de felgene. så det er nok ikke noe problem. bare irriterer meg at så mange har så stygge fordommer ovenfor biltema! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Felgene er helt kurrant. De er like runde og uten kast etter x antall kjørte mil iflg en kamerat av meg. Han er veldig fornøyd så han kjøpte til vinterdekkene også. Han er normalt veldig kresen og kritisk men dette var visst midt i blinken. Bare synd felgene er stygge alle sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Såklart må felgene "godkjennes" før de kan selge de... Og jeg tviler på at de er så mye dårligere enn andre billigfelger. Det er jo ikke Biltema som lager felgene, de bare kjøper inn alt veldig billig. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 innpress på de felgene å sånt da? Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Anm.1 = ET/Innpr.mm Innpress er det som står etter punkt 1 på hver felg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 At de felgene er så dårlige tror jeg ikke på. Tror ikke de er noe værre enn f.eks Eiker sine Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Biltema sine felger, og produkter generelt er god.Det er endel ting som trekker ned, men slik er det så og si med alle varemerker/firmaer! Greit til sitt bruk! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg