Gå til innhold

Syk politi-opplevelse med "sivilbil" på E6 ved ås

Ranger emnet


Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Faen for noen idioter Follo politiet er ass.. de har tatt lappen min 2 ganger nå.. jeg har en sak på meg som er under etterforskning så det er mulig jeg mister den en gang til nå. anmerkninger er ikke farlig å ha på seg, de er bare irriterende når du har mye på deg.. jeg har mye anmerkninger på meg; ja fordi jeg kjørte som en kukk før.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet hvem han tullingen som stoppa Hemi var, han er vel for tiden avdelingsleder på Ås Lensmannskontor og har vært i up tidligere...

 

Han er en forbanna tulling, jeg passerte han rett før moss i 100-110 mens han kjørte en Primera politibil, og da gjorde han tegn til å dempe farten...

 

En annen gang lå jeg i 60km/t i 60 sonen ut mot Kråkstad, da stod han parkert i veibanen og ga igjen tegn til at jeg skulle dempe farten..

 

Da var det nesten jeg stoppa og spurte hva i helvete han drev med. Han det vært meg han hadde stoppa skulle jeg ha fillerista han litt... :hammer

Ok det er mulig, han heter Editert . Han er skikkelig gæren. Veit det er flere andre fjerne og gærne politifolk og, hørt navn...

 

Og til manuell: har det vært en bestemor på nesodden som så at du ga på ut fra rundkjøringa eller :rolleyes: (skal jo ingenting til) Begynner snart å bli redd for sånt og vet, ettersom folk angir så lett. Akkurat som å kjøre forbi og. Da blir man lett anmeldt siden man er "uforsvarlig". Angiverstaten dette her ja. Nulltoleranse for ungdom med bil.

 

Edit: Navn på politimann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det er mulig, han heter Arne *****. Han er skikkelig gæren. Veit det er flere andre fjerne og gærne politifolk og, hørt navn...

 

Og til manuell: har det vært en bestemor på nesodden som så at du ga på ut fra rundkjøringa eller :rolleyes: (skal jo ingenting til) Begynner snart å bli redd for sånt og vet, ettersom folk angir så lett. Akkurat som å kjøre forbi og. Da blir man lett anmeldt siden man er "uforsvarlig". Angiverstaten dette her ja. Nulltoleranse for ungdom med bil.

 

 

IKKE legg ut navna på noen her...

 

 

Men vi kjørte lettsykkel og hadde stoppa på en parkeringsplass, dvs tatt av oss hjelmene og alt. Så stod han der å kjefta på oss. Jeg skjønner jo det på en måte at han ville forklare oss at vi ikke skal være idioter og kjøre for fort, for da kan vi daue og slik, men har han rett til noe slik når han er på vei hjem? Han la igjen våres informasjon på politistasjonen, men han sa han ikke anmeldte oss. Han skulle bare ha det eller noe slik. Og så dreiv han og sa "IKKE NEKT MEG at dere kjørte for fort!" Så ble han drit sint. Og i samme situasjon hører vi noen sykler som gir på noe jævlig og vi sier "De der kjører hvertfall for fort, du får stoppe de og" mens vi gliser litt. Nei, det var visst ikke interresant, han skulle snakke med oss.

 

Du har tydeligvis ikke lest alle innleggene i denne tråden...

 

Polardego Han varsler deg når du liggeri 100-110 for å hindre deg i å kjøre enda fortere og utsette deg selv og andre for fare... ligger du i 110 i 100 sona, så kan han faktisk gi deg forelegg.. og det smarteste du gjør, er jo å prøve deg på å riste en politimann/dame..

 

Manuell Det er nok en grunn til at de tar lappen din.. ihvertfall 2 ganger, og muligens 3. Du har kun deg selv å skylde på.. så slutt med sytinga..

 

nomix hvorfor skal han ta det ut til lokalavisa? Hva med å bare la saken ligge og glemme den? er ikke vits å lage bråk ut av noe som dem selv er skyldig i. Han sitter jo her og forteller at de "ga på" og jeg TVILER på at jeg er den eneste som tolker det som at at de kjørte over fartsgrensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjører på motorvei, så har du IKKE vikeplikt for dem som skal inn på motorveien, selv ikke når det er aks. felt der.

Du kan være hjelpsom for å lette innkjøringen på/til motorveien om nødvendig.

 

 

 

Man har GJENSIDIG vikeplikt for aksfelt med mindre aksfeltet er skiletet med vikeplikt eller stoppskilt... Så lenge det er skiltet sammenfletting skal den på motorveien sørge for at det er en luke som bilen skal ut på motorveien kan smette inn i.. Men er ikke alle som har fått med seg at formålet med at aksefelt er å komme opp i farten som holdes på veien man skal inn på :fire:

 

Kjøreskolelærern min var meget hissig på det.. SKulle opp i 80 på alle aksfelt uansett. Da hjalp det med S60 m 190HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet du ingen ting om. så det skal du drite i...

 

skal folke drite i hva du skriver her, så burde du droppe å skrive det i det hele tatt... og politiet står ikke på døra di og "hei vi skal ha lappen din" uten at du har gjort noe for å fortjene det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal folke drite i hva du skriver her, så burde du droppe å skrive det i det hele tatt... og politiet står ikke på døra di og "hei vi skal ha lappen din" uten at du har gjort noe for å fortjene det...

Tenk om han jobber på esso'n og har solgt dem en litt skranten burger da? Det vet du ikke.. (ja, innlegget var en lite morsom morsomhet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal folke drite i hva du skriver her, så burde du droppe å skrive det i det hele tatt... og politiet står ikke på døra di og "hei vi skal ha lappen din" uten at du har gjort noe for å fortjene det...

Du vet ikke en dritt om hvorfor jeg har mista lappen, så det skal du bare drite i å utale deg om.. hvorfor skal du hakke ned på andre? bare fordi jeg slipper ut min frustrasjon mot politiet betyr ikke nødvendigvis å bety at man syter.. selv om du er en hjerne dø jævel som ønsker å bli politi trenger du ikke være rasshøl

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke en dritt om hvorfor jeg har mista lappen, så det skal du bare drite i å utale deg om.. hvorfor skal du hakke ned på andre? bare fordi jeg slipper ut min frustrasjon mot politiet betyr ikke nødvendigvis å bety at man syter.. selv om du er en hjerne dø jævel som ønsker å bli politi trenger du ikke være rasshøl

Hvorfor mista du lappen da?

Spant bakhjula to meter? haha, jævla møkkasnut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte gjennom en rundkjøring på vått føre.. dette kl 2 en tirsdag natt ingen å se på mils avstand, får en bitte liten diskre sladd, ikke provosert frem! å der kom onkel rundt svingen.. henda over hodet, mens jeg ble ransaket og skreket til.. hører dem sier på sambandet at jeg har bedrevet vill burning i rundkjøringa.. jeg kjørte med 100% sperre så den bitte lille sladden jeg hadde var umulig å ikke få..

poenget her er at politiet må kunne skille mellom ufrivillige ting og fremprovoserte.. det er uansett ikke greia.. de overdrev hele situasjonen i raporten og alt sånn at jeg skal få full straff.. det blir fort 3mnd det

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte gjennom en rundkjøring på vått føre.. dette kl 2 en tirsdag natt ingen å se på mils avstand, får en bitte liten diskre sladd, ikke provosert frem! å der kom onkel rundt svingen.. henda over hodet, mens jeg ble ransaket og skreket til.. hører dem sier på sambandet at jeg har bedrevet vill burning i rundkjøringa.. jeg kjørte med 100% sperre så den bitte lille sladden jeg hadde var umulig å ikke få..

poenget her er at politiet må kunne skille mellom ufrivillige ting og fremprovoserte.. det er uansett ikke greia.. de overdrev hele situasjonen i raporten og alt sånn at jeg skal få full straff.. det blir fort 3mnd det

Høres utrolig ut, synd :(

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte gjennom en rundkjøring på vått føre.. dette kl 2 en tirsdag natt ingen å se på mils avstand, får en bitte liten diskre sladd, ikke provosert frem! å der kom onkel rundt svingen.. henda over hodet, mens jeg ble ransaket og skreket til.. hører dem sier på sambandet at jeg har bedrevet vill burning i rundkjøringa.. jeg kjørte med 100% sperre så den bitte lille sladden jeg hadde var umulig å ikke få..

poenget her er at politiet må kunne skille mellom ufrivillige ting og fremprovoserte.. det er uansett ikke greia.. de overdrev hele situasjonen i raporten og alt sånn at jeg skal få full straff.. det blir fort 3mnd det

FY FAEN hvis dette er sant! HATER SNUT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke en dritt om hvorfor jeg har mista lappen, så det skal du bare drite i å utale deg om.. hvorfor skal du hakke ned på andre? bare fordi jeg slipper ut min frustrasjon mot politiet betyr ikke nødvendigvis å bety at man syter.. selv om du er en hjerne dø jævel som ønsker å bli politi trenger du ikke være rasshøl

 

 

hakker ned på andre ? mener da selv at jeg har vært saklig i alle mine argumenter og uttalelser i denne tråden.. og hvis du ikke vil at folk skal kommentere ting du skriver i noen tråder, så burde du ikke skrive det i dem i det hele tatt.. værre er det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår