Gå til innhold

Mitt Golf 3 Prosjekt, ta en titt!!

Ranger emnet


Diablo-

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, prisen er vel diskuterbar (,") Men, kan jo hende det kommer noen å kjøper den for 90.. Får jeg det for den selger jeg den, hvis ikke har jeg den selv (,") MÅ jo ikke selge den..

Skilt? Huh? Bilen blir stygg med skilt, kjører uten!!! Hehe, neida, veit ikke, sliter litt med det igrunn, kanskje jeg bestiller meg sånne små ifra skiltfabrikken.se, men det er jo ulovlig & kjøre med... Ellers kan jeg jo søke på biltilsynet om å få sånne små der også da, vi får se... Har ingen planer om å ta den i bruk før til våren, så vi får se da =)

Skal ta noen bilder med tåkelysa og sånn, kjøre den ut i lyset en dag... Muhah..

Har tatt en liten Golf 3 pause nuh, må få fixa G60 Turbo`n min også =)=) Så, om 1 mnd må jeg finne på noe lurt & gjøre inni på 3`ern, hmmm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn, det snør i helvete før du får små skilt av biltilsynet...

 

Hva må gjøres for å få slike skilt egentlig?

* Audi a4 1,8 turbo quattro ;D

* Audi A6 :)

- VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt)

- Vw Golf III Diesel (solgt)

- VW Golf II 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen må komme med liten skiltplass fra fabrikk afaik...

Vis bilen og søk om fritak, men er ikke garantert at det går.

Denne fikk godkjent lite høyt bak i sommer når jeg jobbet der, så mener det skal finnes muligheter. Husker ikke de eksakte reglene for små skilt som kom i mai, men det skal en del til, som bjirn sier.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilt? Huh? Bilen blir stygg med skilt, kjører uten!!! Hehe, neida, veit ikke, sliter litt med det igrunn, kanskje jeg bestiller meg sånne små ifra skiltfabrikken.se, men det er jo ulovlig & kjøre med... Ellers kan jeg jo søke på biltilsynet om å få sånne små der også da, vi får se... Har ingen planer om å ta den i bruk før til våren, så vi får se da =)

 

Hvordan har du tenkt å plassere de små da? Blir jo styggere å bare sette de på fangeren enn å bruke den orginale plasseringen? Har du tenkt å lage utsparing i fangeren for de små skiltene eller?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du tenkt å plassere de små da? Blir jo styggere å bare sette de på fangeren enn å bruke den orginale plasseringen? Har du tenkt å lage utsparing i fangeren for de små skiltene eller?

 

Jeg vil tippe han setter dem fast i gitteret både foran og bak...

Slipper jo da og skadde bilen på noe måtte...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig Sly, setter dem i nettingen, praktisk, og penest (,") Synes hvertfall jeg (,")

Husker ikke hvordan inpress det er, gidder ikke skru dem av for å sjekke nuh, sorry =(

DVD i bilen, ehh, well...! Ellers takk, skal ha PC istedet, med mobilt bredbånn..Da kan jeg chatte og kjøre, GliZ!

Men, kunne tenkt meg Mono visker.. Noen som har en til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår