Nuttza Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hei. Kjøpt meg en audi a3 1.8t 99 mod. jeg har lyst på turbotrykks måler i astolpen kanskje flere målere oxo hvis det blir aktuelt vil helst ikke begynne å tukle med dette selv pga manglende bil kunnskaper akkurat rundt dette Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Dette er da ingen sak å montere. Det gjør du lett selv. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hvis jeg hadde gjort det lett selv hvorfor tror du jeg spør om det er noen firmaer som gjør det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Sur du virka da :P Er ingen problem å montere noe sånt selv. er bare å søke litt rundt på forumet så finner du masse nyttig info. :) Lykke til! Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hvis jeg hadde gjort det lett selv hvorfor tror du jeg spør om det er noen firmaer som gjør det da Mente bare å si at det er veldig bortkastede penger å gi bort denne veldig enkle jobben. Så ingen grunn til en slik tone. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ikke sur på noen måte , beklager hvis det virket slik, men spurte om et enkelt svar hvem som kan gjøre det . klarer det sikkert selv men hvem kan gjøre det for meg enkle spm krever enkle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Alle bilverksted og slikt gjør helt sikkert det.. Men det koster sikkert mange ganger prisen av selve måleren=) Er bare å sette på et "T" stykke på slengen som går fra turbo til WG.. dra slange inn å feste måleren på en eller anna måte.. koble på + og - til lys :) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg