Strez Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg trenger en teip som tåler ganske mye varme, vært på bilxtra og biltema og ingen av de hadde noe sånt.. noen tips til hvor jeg finner det? er for å tette en eksos lekasje, er for stort hull til å bruke sånn eksos sparkel sak. Chris Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det finnes noen saker som du trer over røret.De er lagd i noe blikk greier og kommer med noe slangeklemmeopplegg. Fåes på bensinstasjoner. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 har sett litt på det, og funker liksom ikke det akkurat det jeg trenger det til... må ha en form for teip... noen andre forslag? Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 CD Cardic har noe sånt! Brukte det på bilen til muttern. Et bånd du surrer rundt eksosen, starter opp, så herder tapen av varmen. blir "potte" tett, hehe. EDIT: Biltema har også slik teip, ifølge katalogen... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Se om du kan finne noe hos Elfa da vel.... Linken er til en av kategoriene med tape. Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Eksostape, eller lyddemperbandasje som de kaller det, har de på Biltema. Kjøpte akkurat 2 pakker som ligger foran meg nå. Koster vel ca 25,- for en pakke. Fåes også kjøpt på statoil stasjoner for 59,90,- ca. Har på endel verksteder også har jeg sett. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Drar opp denne jeg..hehe Har fått et hull i potta, skal tette med teip. Dette er bare for og få den gjennom eu-godkjenning. Går den gjennom EU-godkjenninga med teipa hull? Skal bytte til effektanlegg etter eu, så gidder ikke kjøpe ny midtre lydemper til 1300kr bare pga. det.. Eller kan jeg sette på effektanlegget, og ta den på eu godkjenning? Er de vrange ang. dette? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Sveis på en bit.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg