Lompe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1116341 Jess..kjøpte meg en Sierra her om dagen. Fikk den hjem og vaska den. Kjempefornøyd :afro . Men den hadde et visst gubbepreg over seg, og det måtte bort med en gang. *Blå dioder i speedo *Horestripe *Alu. Girkule *Sota bakrutene+de små bak *Satt inn en Lanzar Vibe 15" *Infintitiv Kappa 6*9 *Xplod monoblokk til 15" *Xplod 4kanals til Kappa'ne *1,2Farad USBlaster kondensator *Alarmsirene med knapp inne(til å skremme gamle damer) *Bygd hattehylle (den gammle var råtten) *Voltmeter og RPM-teller i kassetholderen;) *Vaska og polert:) *Greenfilter *Tatt av merker bak *IS ratt *Panserløftere *Gule neonlys v/bein og basskasse *Lakerte speil *Hvite blinklys *Hvite/Lilla hovedlys *Ny bakpotte *Sota eller røde baklys *RS-spoiler ------------------------------------------------------- Det som skal bli gjort (får se hva som skjer i vinter): *Senkesett *Tåkelys *Felger *Ny bakfanger *Alarm/Sentrallås *Kort panser *Grill *Øyelokk Stripa er lagt.. Hvis du ser nederst har jeg tatt bort "N" merke. Lime enda. Bytta ratt..(Kamerat fester kabler) Fjærna alt unntatt "Sierra". Kappa'ne er montert. Sager til deler. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ser ikke no bilder jeg..... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ingen av bildene funker Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Bildene fungerer nå.. Den hattehylla så litt sliten ut uhhmmwhat? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Bildene fungerer nå..Den hattehylla så litt sliten ut uhhmmwhat? Vet..syntes synd på den :( Må vel lage en ny i litt stivere matriale. Men det kommer på neste lønning aneglsmili Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 :D nå mangler bare frontplata.. å sage hull til treminal og element. Skal jo isolere og trekke om. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hey, nesten lik Siræwa som jeg har jo, bare min har rumpe! ;) Bygd meg et lite anlegg jeg også, men litt skuffa, for selve bilen bråker så at den ødlegger mye av musikken. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Infinity kappa fortjener kasser altså :fire: MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 store da? mål? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hvis du skal ha instrumenter i kassett-holderen din, hvor skal du da legge alle kassettene dine hen? :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 jej.. fikk testa kassa i dag. satte den bare midlertidig inn. Men fytti steike..deili bass=) kjempe fornøyd sånn det låter nå. Er det noen som har bygd kasse til infinti kappa før? så si ifra..=) når det gjeller kassettene så får jeg vel bruke det rommet under rattet. Får kassetter må man ha.. Kjøpeer instrumenter i morgen. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det som er dumt når det gjelder sierra og anlegg er at det ikke er plass til noe ordentlig frontsett, monterte 6" i sparkeplatene, måtte da bygge ut 15 mm(JBL), men du får akkurat plass til å felle inn Diskanter(i mitt tilfelle JBL som hørte til 6") rett foran dørhåndtakene uten å måtte skjære i døra, bare i trekket. Keep the good work.. Har forresten de sparkeplatene liggende med utbyggere(blå, ikke spesielt fine). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Status: I dag har jeg satt kassa i bagasen for å lage sidestykker. Bare feste de med kraftige vinkler tenkte jeg. Satte kassa 27,5cm unna ryggen på de bak. Så skal jeg i morgen kjøpe 19mm sponplater og lager en hylle på rundt 35 cm lang og 112cm bred. Da får nok kappane det litt bedre. Laga en så fin papp-mal atte. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 ække den kassa litt tynn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 lurte bare på hva du har brukt til å lage den stripa på bakruta? nice bil btw!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg