jannis Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hei! har en bmw E30, med noen litt slitne original stoler, men har noen stoler fra en Honda prelude, i utrolig god stand stående, men problemet er festene, noen som har noen tips til hvordan jeg skal få satt inn disse stolene? biligst mulig, helst uten å sveise dem! Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg ville sagt at du har egenlig ikke noe annet valg, men er vel da fort gjordt, spør på noe verksted om en liten avtale :cool: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 har snakka med noen, men de skal ha en del, mer enn jeg egentli er interessert i å betale akkurat nå... Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 er golvet ujevnt da? går nystolene greit der gamlestolene satt før? hvis ikke er det jo ingen lett ting hvis du ikke har sveiseapparat og vinkelsliper.. og noe stål liggende som du kan bruke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 gulvet er så og si rett... men trur jeg har ordnet det nå. fixet sveising nå trur jeg Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 godt å høre.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg