AleksanderR Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 rått Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn2re Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Sende du ett bilde av powerfiltere ditt? må sjå om da e noko tips & Trix eg kan sjå der :b :) Siter Vw Golf 3 GTI 1994 - Privat Toyota Hiace 1996 - Firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Sende du ett bilde av powerfiltere ditt? må sjå om da e noko tips & Trix eg kan sjå der :b :) Jeg har både hatt Greenfilter å Pipercross filter på bilen min(Golf 3 Vr6), å har aldri hatt noe som helst problemer med at den ikke vill starte.. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn2re Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg har både hatt Greenfilter å Pipercross filter på bilen min(Golf 3 Vr6), å har aldri hatt noe som helst problemer med at den ikke vill starte.. Jammen eg har ein Golf3 GTI me sånn elektronisk drit på elns når eg tar av da og sette på powerfilter så går bilen i nåken sekunda og så stoppe, nett så ann sko ha våre kvelte liksom Siter Vw Golf 3 GTI 1994 - Privat Toyota Hiace 1996 - Firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jammen eg har ein Golf3 GTI me sånn elektronisk drit på elns når eg tar av da og sette på powerfilter så går bilen i nåken sekunda og så stoppe, nett så ann sko ha våre kvelte liksom Høres nesten ut som du kobler vekk luftmassemåleren det der. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Høres nesten ut som du kobler vekk luftmassemåleren det der. Og det er ikke særlig bra :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 lest gjennom HELE tråden din, rett og slett inponert over den bilen og det du gjør med den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 lest gjennom HELE tråden din, rett og slett inponert over den bilen og det du gjør med den :) Takker, begynne å bli lang denne tråden og, hehe, snart vinter tid no så då blir da vel fiksing på interiøret tenke eg.... Stør for øvri fast i stavanger då da indre drivledd datt av, ikke spør kos det er mulig, vente på tlf fra møller..... Gløymte dessverre å ta bilde i stresset, måtte demontere bak fanger, pluss litt plank under for å få den opp på falken bilen.. såg det låg en ødelagt pakning samt et par kuler igjen når me for...:shake Men da blir vel sikert reklamasjon, har nett skiftet leddet, så eg får håpe at verkstaden tar på seg ansvaret.. Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har du vurdert å dra frem loddebolten litt og koble slik at alle de 3røde bak lyser som kjørelys? Billig og fin modd det:) Jeg gjorde det på min 3`er, brukte 21/5w pærer slik at jeg fikk både brems og kjørelys.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har du vurdert å dra frem loddebolten litt og koble slik at alle de 3røde bak lyser som kjørelys? Billig og fin modd det:) Jeg gjorde det på min 3`er, brukte 21/5w pærer slik at jeg fikk både brems og kjørelys.. Bilde av resultatet? Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ju1ced Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Likte dn vinga du har dr istedet for dn som står på dn røde, dn var jo helt horribel(no offence GTD.Er vel ikkje S2 vinge på dn vel, liggna) Lakken vart tøff dn, skulle hatt noken gule flakes i lakken å, trur d hadde blitt fett.. Ellers bra bygge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bilde av resultatet? Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til at du har etterlyst bilde, men jeg har faktisk ingen bilder av min egen bil med denne modden, men jeg fant noen bilder fra Rolfsburgen til Remster, og siden 2`er og 3`er lyktene er relativt like så: http://home.rkl.no/remster/venstrebaklykt.jpg http://home.rkl.no/remster/h0yrebaklykt.jpg http://home.rkl.no/remster/baklyktenemedblitz.jpg http://home.rkl.no/remster/baklykteneutenblitz.jpg Jeg syns det er en litt spesiel og kjekk modd, Praktisk er den også:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torekunde Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ååååååååå FY. Dette her må være den peneste golfen jeg noen. DA mener NOEN gang har sett. Fyttigrisen. Likte Nesten alt på den borsett fra intriøret :) men det fikser vel du regner jeg med? Siter Mercedes 230E w124 Mercedes 260E w124 Mercedes 190E 2.3 16v w201 (x)Volvo 740Turbo (X)volvo 240GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ååååååååå FY. Dette her må være den peneste golfen jeg noen. DA mener NOEN gang har sett. Fyttigrisen. Likte Nesten alt på den borsett fra intriøret :) men det fikser vel du regner jeg med? Hehe, takker bale me å finna noen lokale folk som ska oppgradere litt ting å tang i interiøret, får sjå te vinter'en som e her snart... :D Men tar ting og tang slik det kjem, kan hende at eg tar te vett å selge den te neste år....:klovn: Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hehe, takker bale me å finna noen lokale folk som ska oppgradere litt ting å tang i interiøret, får sjå te vinter'en som e her snart... :D Men tar ting og tang slik det kjem, kan hende at eg tar te vett å selge den te neste år....:klovn: Då syns eg du skal slutte å ta til vett.......... Du er vell ikke så priviligert på den øya di at du har slik til oversl? vett altså :ahahahhaha: No nærma golfen seg :win så snart må du ta turen, om ikkje det skjer nåke kjekt på din side av fjorden så får eg hive meg over til deg.... Korleis gjekk det med bremsing av motor som skulle skje i sommer? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg