Rally Koffen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hei, skulle gjort dette selv men pga at jeg har en ganske død cpu nå( :ex_machin ) så lurte jeg på om noen kunne modde denne for meg.. Helst i en blå farge med noen små old school felger og div anne styling Mvh Glenn Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 INGEN ? damndamn :hvaskjera Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 viss d e nokka du vill ha annerledes, ikke spør meg hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hva med soting og "bad look" list ? damndamn Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ikke spørr meg står det vell.. hehe... nice modd btw... blei kul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Noen som kan mekke vidre på mod`n til "maaa" å gjøre følgende : -Badlook list -Soting -Emblemfri grill -senke litt til Takk :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 har da prøvd=P men er ikke så skilled, klarte ikke helt den bad look tingen din da men men, her er resten ihvertfall hehe.:P Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 har da prøvd=P men er ikke så skilled, klarte ikke helt den bad look tingen din da men men, her er resten ihvertfall hehe.:P Blei bra men tenkte på svart soting og bare siderutene og bakruta... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Usj, ikke ødelegg bilen med harrysoting da :( Og bad-look og emblemfri puke Maaa sin var strøken, kanskje litt mer senk, og krom... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 vurderer du å kjøpe Polo nå eller??? hehe... hade PS fungert her fortsatt skulle jeg prøvd meg fram... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Min utgave. fikk ikke til badlook. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 vurderer du å kjøpe Polo nå eller???hehe... hade PS fungert her fortsatt skulle jeg prøvd meg fram... Lurte på det da... men bare vis jeg finner en polo Derby! bra mod sledoholic men vil se den med badlook list :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 En 2minutter badlook liste: Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 En 2minutter badlook liste: http://i6.photobucket.com/albums/y220/sledoholic/vwmoddd5ee.jpg Takk den blei feit! skal faen meg ha meg en slik en :D Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Lurte på det da... men bare vis jeg finner en polo Derby! Bilen heter Polo Classic, har hatt to stykker selv. Den første bilen min var en slik en med Golf II look for fanger og Polo Classic 2F bakfanger. Var senket 85/65 og med 8-14 hjul og fargen var Imperial Rot metalic. Sedanen er veldig mye stiver enn Coupen og stv. Det merker du i svinger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg