Gå til innhold

Seat cordoba: Seat cordoba. show and go.

Ranger emnet


calibra

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen din blir bare grommere å grommere! Skambra!

 

Men kan du få tak i mer info om hva som måtte byttes og moddes for å få motoren på plass, og godkjent?

 

jeg skal faktisk få akkurat det iløpet av en ukes tid regner jeg med. men jeg drar på en ukes ferie i dag. så da blir det fort litt stille fra meg. men skal sende deg det på mail eller pm når jeg får det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

jada, da er det jo ikke mer enn laterlig lenge siden jeg har skrevet noe her. men jeg har vært på flyttefot og har ikke fått opp noe nettlinje før nå

 

men uansett så kan jeg jo vise litt av hva jeg har fått gjort. er ikke så veldig mye som sagt pga flytting men noe er det. har blandt annet fått satt inn alle fire sports stolene i bilen. var litt trøbbel å fikse det i baksete men det ble nå ikke så ille synes jeg da. hva synes dere?

baksete1.jpg

 

og ellers så har jeg fått fiksa meg noe anlegg i bilen da. har ikke fått tatt noen spes bra bilder av det, men kan jo vise hvordan bagasjen ble. dessverre så ble alle mine forsøk med glassfiber fucka så jeg tok det på den vanlige måten.

resultat

bagasjenferdig.jpg

 

har forøvrig også fått felgene jeg skal ha på. har alltid digga disse. så derfor ble det dem.

Felger.jpg

 

og sånn er bilen sånn den står den dag i dag. kom gjerne med noe tilbakemeldinger. både positive og saklig negative ting.

Utennavn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 7 months later...

Må jo ikke lese manualen for å se hvor store felger man kan ha :)

 

Har da 17 på min, i vognkortet står det 15 :D Og manualen da.

 

 

Men, uansett, de bilene der er så stygge standard, at du fikk den PEN, det er creds ass! Eller, stasjonsvogna er fæl iallefall, men gud hvor lik den er Golf :P

97'VW Passat 1.8T 150HK

96'Peugeot 605 2.0T 150HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ikke lese manualen for å se hvor store felger man kan ha :)

 

Har da 17 på min, i vognkortet står det 15 :D Og manualen da.

 

 

Men, uansett, de bilene der er så stygge standard, at du fikk den PEN, det er creds ass! Eller, stasjonsvogna er fæl iallefall, men gud hvor lik den er Golf :P

 

Så, den vil ikke ta borti skjermen? eller er det bare for at de ska være HELT på den sikre sida om at det ikke skjer?

ZoNoX-JHK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bilen ble godkjent uten noe problemer den. så bilen ble sendt ned til Polen igjen for å fikse opp noe småting. Men det er en ting jeg aldri skulle gjort, for nå er det ingen som finner bilen igjen:( så den bilen er det nok bare å glemme dessverre.

 

det er det sykeste jeg har hørt.. ikke funnet noe enda ? hvor mye hadde du lagt i den ?

Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo

Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor

 

"det er viktig at det ryker og bråker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjipt! en ting, er ikke denne i likhet med A3 bygget på golf plattformen? i såfall er det ikke rart det passer rimelig greit. en ting til neste todelt farge prosjekt, legg på en form for pinstripe i fargeskille(f.eks 1cm tykk sort stripe) gjør overgangen mye fetere. får du igjen noe på forsikring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår