Gå til innhold

Seat cordoba: Seat cordoba. show and go.

Ranger emnet


calibra

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle fortelle litt om prosjektet mitt for de som har interesse for det. utgangspunktet er en seat cordoba 1997 modell. med type 1,6 liters motor og hele 75 hester. planene er mange og dyre. det er å få satt på bodykitt av type rieger. få på noen fete 17" felger, hellakkering type todelt. blå og sølv. kaste ut mye av interiøret og sette inn 4 sportsstoler og dermed kaste ut treseteren bak. firepunkt seler og ikke minst et motorbytte til en audi 1,8 liter turbo motor med 180 hester. og etterhvert ting som kommer opp. slenger opp noen bilder før vi i det hele tatt startet.

 

P5030022.jpg fronten

 

P5030023.jpg innvendig av bilen

 

P5030024.jpg motoren før byttet

 

P5030025.jpg

bagasjrommet

 

kommer så klart til å legge ut bilder etterhvert som bilen starter å ta form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kunnet skifte plugger, olje osv. prøvde meg på bremser for et par måneder siden. forrige mandag raste girkassa på ibizaen, og jeg har holdt på i ca 1 uke nå, med demontering av hele driten. måte ha ned understell forran +++. venter nå på lager og en kubbe aksel, så skal bli spennende om jeg får det sammen igjen. tror ikke det kan være mye verre å bytte motor også,ettersom ibiza osv kom med 1.8t i noen modeller..

 

hvor mye regner du for motor bytte, og hvor får du tak i motor? tenker på noe likt selv :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
dæven, jeg må si meg mektig imponert!

 

dette var vel nok av jobb?

hvis det ikke var du som gjorde jobben, hvor mye gav du ?

 

det står litt lenger oppe:)

 

blir bra det der. Hva er gjort/ skal gjøres med understellet og bremsene?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår