Jeez Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Skal ha bilen på EU-kontroll nå 27., fristen er 30. I kveld hadde eg planer om ei runde på lysa, der tåkelysa bak skaper problemer ved at eg ikkje får noe spenning på tåkelys på høgre side. Er desse i paralell med de på andre siden? La merke til at det var en hel del mer ledninger på den andre siden. Pærebrettet fungerer. Er det en siste mulighet å sprette ut bryteren, legge den inni dashbordet og legge på et blankt lokk der? Eller er tåkelys bak påbudt? Det hører med til historien at kontrollen skal utførast på et relativt slapt verksted. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tåkelys bak er påbudt. Det er bare tåkelys på venstre side på Golf 2. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tåkelys bak er påbudt. Det er bare tåkelys på venstre side på Golf 2. Meen, hvis du går på kontrol får du jo kun en 1'er feil. Som ikke behøver etterkontroll. Altså du kan utbedre det selv, og da er jo bare til å vente da.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Er det virkelig bare tåkelys på ene siden? Da har eg ei pære tilovers i brettet som ikkje er til noesomhelst? Ja, det er jo en 1er.. Da er saken grei! Takk for hjelp :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Det skal kun være tåkelys på venstre side for at det ikke skal forveksles med bremselys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Det skal kun være tåkelys på venstre side for at det ikke skal forveksles med bremselys ah, tror jeg fikk 2'er på at jeg mangla pære på høyre bak. glimrende. :knob: Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Tåkelys bak i likehet med tåkelys foran er ikke påbudt, men har du de skal de virke, Ta ut pæra til tåkelyset, da får du en ener feil på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Tåkelys bak er ikke påbudt. Men hvis det er der, skal det fungere! Samme gjelder tåkelys foran. Massevis av biler har tåkebaklys kun på ene sida. Tror det er slik originalt på golf2. Jeg har kobla ut mine tåkebaklys, og har parklys/bremselys der istedet, og det ble ikke anmerka på EU-kontrollen. Tåkebaklys er oppskrytt kan jeg legge til. Hvis noen tar deg igjen, kjører du for sakte yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg