Gå til innhold

Karosserimodifisering med kutteskive å sveiseapparat.

Ranger emnet


Bead-lock

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hot rod... bulken din skulle vært bendt på fra baksiden og dasket litt lett med bankefila.... så hadde den også blitt stående der du ville hatt den.

 

Var det jeg hadde mistanke om.

 

Jeg har bestemt meg for å la den være som den er foreløpig. Man må tross alt trykke ganske hardt for å "bloppe" den innover. Dessuten står den helt inntil hengslene på døra og dermed blir den ikke "dengt" like hardt mot dørkarmen når døra lukkes, i forhold til om den hadde vært helt på motsatt side.

 

Selvsagt er det helt tett og smalt som faen på innsiden av området jeg helst skulle banket litt på. Hvis og når jeg vil gjøre noe med den bloppen, må jeg antakelig skjære ut et hull i innerdøra for å komme til på innsiden av dørskinnet.

Har uansett stivet opp innerdøra med et kryss før jeg satte inner- og ytterdøra sammen igjen. Dermed kan det skjæres ut litt fra innerdøra uten at den blir slarkete.

 

I går kveld ble jeg forresten ferdig med den aller siste tinnsparklingen og pussingen av dette.

Men før karosseriet settes vekk tar jeg nok den første omgangen med sparkling på de tinnede områdene også. Så blir det desto mer moro når jeg plukker det frem igjen etter at chassiet er ferdig.

 

Kommer også til å ta en kjapp prøvemontering på ramma bare for å forsikre meg om at ingeting har slått seg i løpet av sveisearbeidene mens karosseriet har vært av ramma.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår