Polardego Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ja, jeg veit... Jeg skal ha Quattro, ja og det skal jeg... MEN, denne dukka opp og da var jeg ikke sen og be. Jeg har jo ønsket meg cab lenge, og fikk en viss smak for det i sommer. Så da ble det shopping, er endel å gjøre men ikke så ille egentlig. Denne skal være klar til våren, da sommeren på nytt titter fram. Cabben var helt strøken, den var godkjent senket, nytt effektanlegg (bakpotta skal bort), ATS Cup (Der ble ManiaCoupe glad) og ellers var det ikke noe rust av betydning. Planer for bilen har jeg, men har ikke helt bestemt meg hvordan jeg vil ha det. Så "Time Will Show"... EDIT: NÅ VET JEG ! ! ! Men det beste var prisen, 5 lapper... DET er billig det... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Enda en tråd å følge med på da.. phuu.. hehe ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 5 lapper for den der:) Du får slenge ut noen planer... Ats cup felger er kult:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Med tanke på de andre bilene du har "bygd" så burde dette bli mycket bra! m'm Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Gratulerer med ny bil da! Hyggelig pris vertfall cheers Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Doh... denne hadde jeg lyst til å kjøpe :( Men men, gratulerer :) Den har havnet i gode hender. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 5.000,-?! DET er jo INGEN VERDENS TING for en slik bil.. Fyyy feeen! Blir det til at du beholder originale fanger og skjørter eller? Lekkert! Den som leter den finner billige bra biler, dette er et GODt eksempel på det! Grattis! hellothere Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Siden det et så mange cab-prosjekter på gang kommer jeg ikke til å røpe så veldig mye hva som skal skje med denne... hellothere Men det er ganke omfattende det som skal gjøres... Clipper-stylinga, interiøret og den bakre effektpotta er tilsalgs.. ;) Har aldri sett en vanlig Golf1 med Clipper-styling, noe å tenke på? cheers Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hva er clipperstyling? Synd du ikke kommer til å røpe så mye, alltid artig å følge med på slike prosjekter :) EDIT:Passer Kromfangeren du har til Derby på en Golf1? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hva er clipperstyling? Synd du ikke kommer til å røpe så mye, alltid artig å følge med på slike prosjekter :) EDIT:Passer Kromfangeren du har til Derby på en Golf1? Clipper-styling er den stylinga som sitter på cabben og Kromfangeren passer ikke på Golf desverre... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Da har jeg gått nærmere i sømmene på cabben, og det er ikke rust på bilen... :D ATS Cup-felgene er tilsalgs for kr. 2500,- De er litt kantkjørte, men ikke skjeve. De kan dreies for å få de fine i kanten igjen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Da har jeg gått nærmere i sømmene på cabben, og det er ikke rust på bilen... :DDet er noen som har det ja :) Gratulerer med godt kjøp! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Det blei smidd noen skumle planer på Værste© igår så dette blir ett fint prosjekt...... :watchout Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Blir det gjort noe under panseret da? Og ingen dum idé med clipper på vanlig golf1, ser jo uendelig mye bedre ut en all annen jalla 90-look på golf1. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hehe.. ikke for å ødelegge tråden men jeg ga en tusing for min ener:) ..men ikke cab da hehe:) Nastycab? ..lukter skikkelig ratlook stuk på gang? hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg