Paj-90 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Kjøpte min første Passat for en måneds tid siden. Bilen er en 94 mod. GL med skinn,AC, El just.seter osv. Er en 2 liter 16V som visstnok skal ha 150 HK? Bilen er ganske pen i utgangspunktet, men har lyst til å gjøre en del med den allikevel. Har nå fått kjøpt inn senkesett. Har montert sportsgrill og øyelokk. 17" OZ felger med 205-40-17. Her er etpar bilder tatt av tidligere eier. Åpen for forslag til mods osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Sånt interiør vil jeg og ha! Pen bil :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hvor lav senk blir det på den da? Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Er litt usikker ennå....vurderer 60/40. Noen som vet hvor det er billigst å kjøpe frontleppe til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hatt bilen på verksted idag,og fått montert senk og hatt firehjulskontroll. Ble ganske fornøyd med senkinga,men liker ikke at felgene "gjemmer" seg inne i skjermene. Burde nok hatt mindre innpress på felgene. Har et sett med 15" også...lurer på om jeg skal prøve disse. Har nå 17" OZ med ET 37. Noen som har gode forslag? Mulig jeg kvitter meg med disse for å kjøpe noe jeg liker bedre. Her er forresten et par bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 utrolig pen den der!!! m'm Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 lånte bildet av innteøret ditt i en volvo tråd. denne faktisk. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Elsker interiøret ditt.. Elsker det. Ja, jeg er en interiørmann. Nydelig Passat allround :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 For lite senk og for små felger etter min smak ;) men det er bare jeg... Veldig fin bil! :) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 For lite senk og for små felger etter min smak ;) men det er bare jeg... Veldig fin bil! :) Enig i at senkinga ikke ble optimal. Kjører med det i vinter, så blir det justerbart til våren. Vet ikke om jeg synes at 17" er for smått...hva ville du hatt på den da? Takk for alle godord om bilen alle sammen!! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 flott interiør i denna ja :D Ellers så den strøken ut Kanskje spacere bak ville hjulpet litt ? Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 sleng på noen 19 eller 20" det hadde blitt saker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hmmm...spacere er kanskje en god idè ja. Noen som vet hvor jeg får tak i slike? (IKKE Biltema) Er også på jakt etter frontleppe....noen som vet hva som passer, evt. kan moddes til å passe? Ellers er planene nå større eksos, og sportsfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ManiaCoupe her på forumet lager vel custom spacere hvis jeg ikke er helt på jordet.. ta en pm til han og hør! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Takk for tipset! Hmm...ser også nå at de orange sideblinkersene må bøte med livet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg