Erik Braseth Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Med en sportsbil ala 'vette, camaro, firebird osv så skjønner man fort at det er noe galt som ikke er rett. Kjører man opp på sida av en sen 60-talls fullsize stasjonsvogn med dieselkakling tenker man ikke så mye over det før man blir frakjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Rett frem ja, er jo litt greit om den greier å ta svinger å. K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 husk at denne motoren sitter i mange store annlegsmaskiner og er stor/tung. du får den i 5.9 12v 5.9 24v 5.9 24v common rail men alt går jo med vold 5 vaselin fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Denne motoren finner du KUN i doge ram, den er spesialbygd for "vanlige" kjøretøyer og derfor er den så lett som mulig. K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Glemte å si isted at diesel teknologien har kommet så langt at den kan konkurrere med bensin når som helst. Ingen som liker diesel skjønner jeg? :D er noe med lyden også... Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 er noe med lyden også... Da har ikke du hørt lyden til en cummins 24ve hører jeg, den er hårete! K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Denne motoren finner du KUN i doge ram, den er spesialbygd for "vanlige" kjøretøyer og derfor er den så lett som mulig. du vet at den bare er i ram 2500/3500 som er fullsize pickuper med totalvekt fra 4.1tonn og opp? ;) fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ja, hva med det da? :) K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ja, hva med det da? :) du får den ikke i vanlige dodge ram (1500) fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Da har ikke du hørt lyden til en cummins 24ve hører jeg, den er hårete! Nei har vel ikke det for så vidt. Kan være stilig lyd i diesel, men min mening er no at iallefall biler som mustang og camaro'er bør ha en litt hissig v8 bensin.. Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 du får den ikke i vanlige dodge ram (1500) Og poenget er da? K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Nei har vel ikke det for så vidt. Kan være stilig lyd i diesel, men min mening er no at iallefall biler som mustang og camaro'er bør ha en litt hissig v8 bensin.. Jeg har merket det at det er en del fordommer mot det ja, spesielt mustang og camar :) Er vel noe med de amcargutta som ikke vil se en diesel motor i disse bilene, om det går ann er en annen sak. K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Denne motoren finner du KUN i doge ram, den er spesialbygd for "vanlige" kjøretøyer og derfor er den så lett som mulig. Eller i en traktor. Ja, kjøp deg en vette du å sette en cummins i. Veldig god ide. Kos deg. 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Eller i en traktor. Ja, kjøp deg en vette du å sette en cummins i. Veldig god ide. Kos deg. Saklig....... K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Da har ikke du hørt lyden til en cummins 24ve hører jeg, den er hårete! For det er ikke lyden i en hardt trimma bensin v8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg