Gå til innhold

Gruppe A 242??????

Ranger emnet


Baron

Anbefalte innlegg

Er klar over det, men en B23 eller en B21 med Bosch CI-innsprøytning, med eller uten turbo, heter E eller ET i Europa. I USA fikk de samme motorene, med bortimot det samme innsprøytningssystemet, katalysator for å komme igjennom avgasskontrollen. Disse motorene fikk benevnelsen B21/23 F og FT.

 

Er et helt annet sprut på en 1984 mod. (f.eks.) B23F enn en B23E....er nok mer enn katalysator å alt det der du, i USA også. ;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

back to topic:D hvordan ser du ut for trådstarter baron? er det noen grA biler i sikte eller? fan håper du finner en skikkelig en:)

 

 

 

 

 

 

Har nok ikke hatt mulighet til å lete etter drømmen i det siste, men kommer det noe bra info så er jeg ikke sen om å sjekke rundt det!!! Men har jo ett liv,jobb og et ekstremt oppusssings objekt(gård)....så tiden snurper seg fort inn om dagen....Men stå på gutter...

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jaggu ;) digger volvo selv.

Og slik som dere sier at det er umulig og få tak i en ekte "gr.a". det er feil ;) Står en GR a bil på låven her. nå mener jeg en ekte gra bil. en av dem 30 som ikke ble robba. den har kjørt 1-2 løp. speedometeret står på 9700 km, alu panser (uten at jeg skal si det for sikkert men det er veldig lett),

Har ikke hatt så store øyne for denne volvoen før nå idet sisste etter at jeg fikk høre litt info om gra bilene,

siden da har jeg hat den ute av låven og skrudd og ordna, den har stått på låven i 15 år...

ca 350 hk i den, er tilogmed noe hydrauliskt(trur jeg) til og jekke opp bilen med I KANALEN!

Ganske heftig syns jeg ;P bilen har ALDRIG vært registrert noen gang. den er blå og hvit med tallet 65 på. Slenger bare utt litt briefing sånn på kvelden mens jeg surfer litt rundt. syns det er artig at folk er såpass ivrige etter en slik bil, men.

Den kommer nok aldrig til og bli solgt. men jeg skal med glede få tatt bilde av den og legge ut om det er av intresse. den står lagret på låven nå på vintern. :)

 

Edit;

Det er maskin sprut på den.

- 90 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 89 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 86 Volvo 740 Snurre cooler

- 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil.

Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke skrudd og ordna i den forstsand, men bilen har stått i 15 år da. så er ikke bare og vri omm tenningen, vil iallefall ikke prøve. men skal få tatt bilder imorgen :)

- 90 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 89 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 86 Volvo 740 Snurre cooler

- 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil.

Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaggu ;) digger volvo selv.

Og slik som dere sier at det er umulig og få tak i en ekte "gr.a". det er feil ;) Står en GR a bil på låven her. nå mener jeg en ekte gra bil. en av dem 30 som ikke ble robba. den har kjørt 1-2 løp. speedometeret står på 9700 km, alu panser (uten at jeg skal si det for sikkert men det er veldig lett),

Har ikke hatt så store øyne for denne volvoen før nå idet sisste etter at jeg fikk høre litt info om gra bilene,

siden da har jeg hat den ute av låven og skrudd og ordna, den har stått på låven i 15 år...

ca 350 hk i den, er tilogmed noe hydrauliskt(trur jeg) til og jekke opp bilen med I KANALEN!

Ganske heftig syns jeg ;P bilen har ALDRIG vært registrert noen gang. den er blå og hvit med tallet 61 på. Slenger bare utt litt briefing sånn på kvelden mens jeg surfer litt rundt. syns det er artig at folk er såpass ivrige etter en slik bil, men.

Den kommer nok aldrig til og bli solgt. men jeg skal med glede få tatt bilde av den og legge ut om det er av intresse. den står lagret på låven nå på vintern. :)

 

Edit;

Det er maskin sprut på den.

 

Det er lenge til 1. april :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår