Gå til innhold

Gruppe A 242??????

Ranger emnet


Baron

Anbefalte innlegg

snakker om det han kjøpte den tilbake for, eneste han ikke har er vel celicaen, snakker da om de gamle løpsbilene hans

 

 

Du må nok fjerne en del nuller..han kjøpte karrosseriet tilbake av Kjell Arne...resten er montert i etterkant... Var også uten hjuloppheng. det ble solgt til morten hagen i bergen. Det var forresten ikke det gamle orginale heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

greit da, men siden den er solgt i usa har den katalysator, og det gjør den vel til en "F"?

 

det heter jo ikke 230f fordi det katalysator på bilen... f`en i 230 har jo ingen ting med katalysator å gjøre i det hele tatt... er jo bare benevnelsen på motoren med den typen innsprøytning som er, (elektronisk). Kontra e- motorne som har mekanisk innsprøytning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det, men en B23 eller en B21 med Bosch CI-innsprøytning, med eller uten turbo, heter E eller ET i Europa. I USA fikk de samme motorene, med bortimot det samme innsprøytningssystemet, katalysator for å komme igjennom avgasskontrollen. Disse motorene fikk benevnelsen B21/23 F og FT.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være amerikanerene i et nøtteskall at de hadde, og har, strengere utslippskrav til kjøretøyer? Eller er det amerikanerene sin feil at Volvo endret navnet på motorene?

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELLO!!!!!!

GØY å se at det er fart i en gammel tråd her på forumet....

Vet jeg har vært litt borte fra dere nå, men det skyldes at jeg har kjøpt meg ett lite gårdsbruk(UTEN DYR OG JORDER) Bare 750kvm med byggninger he he, og har brukt veeeeeeldig mye tid på oppussing og jobb...Dessuten har jeg(og THO) endelig greid å putte v8er i likvogna til HPfreak...he he..

 

Jeg er stadig intressert i info angående gr.a biler...drømmen kommer til å finnes heeeeelt til jeg er i besittelse av en selv, og hvem vet når den bilen jeg vil ha dukker opp

 

SINNSYKT KULT at dere henger med på tråden........Takker alle for kreative innlegg, og om ting er postet her før, så skal ingen skyte dere for det....det viser bare deres interesse for GOOOODE VOLVO smykker

 

 

TAKK TAKK TAKK TAKK

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår