Gå til innhold

Noen spørsmål rundt min 95 460 2.0i

Ranger emnet


mr.jenssen

Anbefalte innlegg

BigKnick005Medium.jpg

BigKnick004Medium.jpg

BigKnick002Medium.jpg

BigKnick001Medium.jpg

 

Vel vel. Ble ikke pent, men FY FLATE for et lys!

Og enda er den ene pæra gåen og jeg har ikke fått justert dem sånn at de lyser skikkelig fremover - lyser litt for mye ned nå... Men dette blir jammen snadder å kjøre litt lengre biter i mørket med!

Beste av alt - alle fester jeg har laget blir skjult bak skiltet, så ingen skader på fangeren eller grill. Sweet! Ikke så lenge til jeg plukker det av igjen - setter det heller på igjen til høsten.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Vel, fått gjort et par småting på bilen.

Fått plukket av tusenmetringene igjen da jeg ikke har bruk for dem om sommeren her nord. Er jo lyst døgnet rundt.

Så har jeg fjernet emblemene bak. Skal rubbe & polere hele kjerra til helga om jeg får ånden over meg.

 

Lurte på om fjærer/dempere til alle 460'er er like? 1,8 og 2,0 - er det samme saken, spes bak? Funderte på å kjøpe noen nye på Biltema da de ikke var så ille pris på, dempere&fjærer på min begynner å bli rimelig slappe.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Selges nå som rep.objekt, må byttes høyre håndbrekkwire, venstre nedre bærekule foran og nye dempere er nok ikke å forakte.

Jeg skulle fikset dette og EU-godkjent den, men har rett og slett ikke tid.

Km.stand 350.000:eek: men bruker ikke olje, den er bare langkjørt, og har hatt olje&filterskift hver 10.000km. Én rustflekk på førerdøra, ellers ikke.

Kan selges med 12 alufelger, originale 6x14" med utslitte sommerdekk, 7x15" med 185/55-15 Nokian RSi, 2 gode og 2 dårlige, og 7x17" med splitter nye 205/40-17 Federal SS595

Pris avhenger av hva som skal følge med av hjul, full pakke 12.000,-, uten 17" 9.000,-

Dette er en god bil som for noen få kroner og litt egeninnsats kan være en kanon bruksbil!

På Volvo sa de at når så lenge disse motorene ikke bruker olje, kan de gå 5-600.000!

 

Har kjøpt stasjonsvogn nå, så har ikke bruk for denne lenger, avskiltes iløpet av november.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår