suggen Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Bare lurte på hva folk finner under baksetet sitt?? Skifta tankmåler på en taxi idag, og under baksetet der fant jeg nesten 500kroner i mynt... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Under setet på entusiastbilen har jeg varmekanaler på begge sider og et bateri på høyresiden :D Nevte noen VolksWagen Bug? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Originally posted by suggen under baksetet der fant jeg nesten 500kroner i mynt... Jeg fant bare 50 - 60 kr :( men så kjører jeg ingen taxi heller da... ;) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Har vel blandt annet en bensintank så vidt jeg vet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Fant ei dunjakke under baksetet i ei '64 Boble Cal Look jeg kjøpte i 1990! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Har ikke baksete jeg lenger. :) Men sjekket på zafira. Der fant jeg bare noen ølkorker. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Pelte ut baksetet i en 79' Ascona B da en kompis av meg skulle sende den på dynga. Duder der fant vi: - Et gebiss - Sjøstjerne i en liten plastpose som var datert i 1987! - En del gammle mynter - Et lite skilt (bildet under) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 på forrige bilen fannt jeg et sett med briller type den supre dem har på tv-shop! de ble solgt med bilen igjen.. nåværende bil har ikke baksete, hva skal man med sånnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 under sete fant jeg en uåpnet 10pack extra tyggis, noen familiebilder av forrige eier, no små penger. Nå har jeg bare signalkabel under på høyre side og strøm på venstre side. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 I pappa sin vesle hiace finner jeg en 2x8" sub :)... ellers litt ledninger, hundehår og delvis under (mer bak) en nakkestøtte...hehehe Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 under baksetet mitt er det fyringsved.... baksetet ligger i boden da.. , jeg kjører golf 2 varebil. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Fant to femtiører jeg :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Under baksetet mitt er det bare bensintank, gitt.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 har watlink kassene mine der det skal være baksete jeg. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Hmmm.. jeg fant omtrent 100 kronestykker, en fra 1957 faktisk!, sinnsykt masse glasskår, en skrutrekker, og en supermann-pille. Som jeg ikke har tenkt å smake på! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg